IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Екстремно Twingo от Lazareth

Фирмата Lazareth от Франция е специализирана в изработката на екстремни версии на две, три и четири колела.

Екстремно Twingo от Lazareth
Сега тя привлече вниманието с една необикновена версия на първото поколение на мъника Renault Twingo.

Фирмата му е монтирала двигател с осем цилиндъра в задната част, като е жертвала двете задни седалки. Така се е появил Twingo V8 Trophy. Според създателите си това е автомобил, който може да ви донесе много забавни моменти зад волана.

Двигателят V8 е от Rover и има обем от 3.5 литра и мощност 180 к.с. (132 kW). Двигателят вече не е отпред, а е заел мястото на задните седалки и задвижва задните колела. Двигателят е комбиниран с механична скоростна кутия с пет степени.

Външният вид на Twingо е в стила на състезателните Renault Mеgane Trophy и Cliо с шест цилиндъра. Калниците са доста изпъкнали навън и под тях са джантите с размер 18 цола. В интериора са монтирани две състезателни анатомични седалки Momo.

Ако сте се заинтересували от този екстремен автомобил, не е зле да знаете, че цената му е 70 000 евро.
0 от 500
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    . ( преди 15 години )
    drugata versiq na kolata na Mr. Biin
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    . ( преди 15 години )
    buhaha
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    долния коментар беше до trifors а не до 123
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    това не значи че 180 коня от 8 цилиндъра ще ускорява по бурзо от 2 литра с турбо, виж лотус елиз и ексиж 1.8 литра на 200 коня от 0 до 100 4.8 секунди а модела с 240 коня за 3.9 секунди и това от 4 цилиндров мотор
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 15 години )
    за да не излизаме от добрия тон , ще кажа, че единственото което се променя при турбото е кривата на разгръщане . Малко е сложно , но в общи линиии може да се каже, че пика на въртящия момент е по остър и идва рязко с високите обороти , докато при атмосферните двигатели това се случва плавно и при относително ниски обороти. Затова БМВ и ФВ правят малко-голямо турбо и компресор с турбина. А турбо моторите разполагат с по-висок въртящ момент от съответсвашите на мощност атмосферни агрегати
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    basi groznoto O_O
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    не говори глупости а първо прочети и се образоваи ето ти един сайт където има данните на всички марки и модели и спрете да говорите само празни приказки - ***.ru
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ew ( преди 15 години )
    тъпотия,изобщо няма голям въртящ момент
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Как да ти обясня, че 2.0 240 коня ще има смешен въртящ момент, в сравнение с този 8 цилиндров, който ще те залепя за седалката, докато колата може да върви?
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    един двигател 2 литра с турбо на 240 коня по добре щеше да звучи