fallback

Швабски тунер напомпа Abarth 500 до 265 к.с.

Тунинговото ателие Hamann направи уникална доработка на малкия спортист Abarth 500.

Малкият италиански автомобил е доста популярен сред тунинг майсторите в Европа, но това определено е една от най-интересните доработки. Каросерията на 500 има дължина от едва 3,5 метра и след оптичния тунинг изглежда много агресивно. В модела Abarth 500 под капака традиционно работи двигател с мощност 135 коня. След „лечението“ проведено от Hamann мощността достига 265 к.с. и това при тегло на колата от едва 1100 кг. Тунинг майсторът засега не дава по-подробни данни. Може само да се гадае откъде идва по-голямата мощност, вероятно от прямана на електронното управление на мотора и голямо турбо на 1,4 литровия четирицилиндров мотор.
Тагове:
fallback
  • #16
    бай ви Гошо ( преди 15 години )
    Бе ти ивчо си много босичко момченце бе, кога се пръкна па и от коли зе да разбираш. какво ти вдява главицата на тебе от история, дизайн и все такива дето най вероятно нищо не ти говорят. Или гледаш емблемката и ако ти допадне айде това е колата или пък комшиичето така казало.
  • #15
    micro fan ( преди 15 години )
    http://***.channel4.com/4car/di/nissan/micra/1034/1Погледнете този линк и пак говорете глупости след това. Hamann са сътворили смешка в сравнение с другото зверче.
  • #14
    ivo ( преди 15 години )
    само факта че някой харесва и защитава италианските автомобили говори за това колко разбира от коли - точно нищо
  • #13
    ( преди 15 години )
    Абе те Жигулките изкарваха 200 000 с *** в Русия двигател на Фиат от 60-те години, а ти съчиняваш простотии, във всяка автокъща има двигатели на Фиат на по 100, 200 и повече хилки в перфектно състояние
  • #12
    vilza ( преди 15 години )
    Ей , много разбирачи , бе ! Да не сте от Аутобилд-Бьлгария ?
  • #11
    vel_co ( преди 15 години )
    Първо:колата не е направена за реални спортни постижения,а за реклама какво може Hamman.Второ:1100 кг са доста за толкова малка кола,т.е. яко е подсилена,дори и без 4х4. И накрая,смятам,че освен тракшъна може би има и допълнително електронно спъване на двигателя,докато е на първа,за да тръгва що-годе човешки от място.Навързват се нещата - получава се турбо-гъзария с готин дизайн.
  • #10
    Вини @Racer ( преди 15 години )
    Ами двигателя и трансмисията са преработени да издържат 265 коня, така може да се направи с 4х4 системата. Помисли за резултата, мощта и поведението на Impeza в кола с размер на кутия за обувки ;)
  • #9
    ivo ( преди 15 години )
    фиат е на 2 място според мен по най лоша, некачествена, неконкурентна кола след роувър :) след това подреждам алфата :)
  • #8
    Xtrax ( преди 15 години )
    makar che it si prav - fiat e... xaxaxa
  • #7
    Xtrax ( преди 15 години )
    malkite motori sa po izdurjlivi ot golemite... malkite nqmat luftove, po leki sa t.e. razvurtat se po-burzo i lesno... ste izduji dosta - kolata ne se plashi ot karane a ot nepoddurjane...
fallback
Последни