IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Швабски тунер напомпа Abarth 500 до 265 к.с.

Тунинговото ателие Hamann направи уникална доработка на малкия спортист Abarth 500.

Швабски тунер напомпа Abarth 500 до 265 к.с.


Малкият италиански автомобил е доста популярен сред тунинг майсторите в Европа, но това определено е една от най-интересните доработки. Каросерията на 500 има дължина от едва 3,5 метра и след оптичния тунинг изглежда много агресивно. В модела Abarth 500 под капака традиционно работи двигател с мощност 135 коня.

След „лечението“ проведено от Hamann мощността достига 265 к.с. и това при тегло на колата от едва 1100 кг. Тунинг майсторът засега не дава по-подробни данни. Може само да се гадае откъде идва по-голямата мощност, вероятно от прямана на електронното управление на мотора и голямо турбо на 1,4 литровия четирицилиндров мотор.

0 от 500
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    SUBARU &PORCHE 4 ( преди 15 години )
    абе кфо му е на малкия фиат бе разбирачи.Айде карайте си скапаните голфове и грозни БМВта дето забраниха на Алпина да правят по бързи версий на БМВтата.........Италиянските и Японските коли са си резачки нема кфо да си приказваме.....само дето японските са далеч по качествени и здрави....
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Иво дай един такъв фият на 2-е годни , с дефекти .... евтинко да го взема?
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не се изказвай толкова гръмко защото това което ти показваш е engine swap! Пише го още в първите изречения!! ;)
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    недей казва че караш фиат да не ти се смеят
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ivo ( преди 15 години )
    невероятен довод изкара номер 1 в италия ами много ясно нали е италиянска кола то и пежо и ситроен са номер 1 в франция. штом сте доволни карайте си ги моля допитайте се до хора които прифесионално се занимават с коли като механици авто дилъри и т.н. ако някои ти похвали фиат евала ще ти дам
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    разбивача ( преди 15 години )
    Ивчо, точно можеш да си го сложиш в устата и да не коментираш Фиат. Аз карам Фиат от 5 години и разходите, които съм дал за ремонт не възлизат на повече от 1300 лв. А кажи ми на коя кола струва ремонта толкова. На всичкото отгоре и е супер икономична.
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    The Stig ( преди 15 години )
    Abe ne e lo6a koli4kata, tukmo za jenata da se vurti iz grada.Verno 4e s tazi mo6nost na prednite kolela i kato znam kolko ''dobre'' raboti sus suedinitelq, 6te trqbva prez 2 sedmici na kupuvam novi gumi, ama 6te go prejiveq.
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 15 години )
    Иво, не се пише така бе момче! "Обективно" и "фактите" замисли се малко. Фиат са първи по продажби в Италия и Полша. Двете страни имат общо около 120 милиона жители (без имигрантите) само в Полша ти стига да отидеш и да си купиш Фиат, пък после пак си пиши тука за цени, дефекти и.т.н. На тези факти сега какъв коментар ще напишеш?
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    az sam si kupil fiat 2ra opotreba i si varvi mnogo dobre :)) nemoga da razbera obache ti zashto brashtulevish vreli nekipeli napushen li si,pian sli si bolen sli si,da ne si hvanal svinski grip:))Pi si hapovete i ne stavai smeshen :)))
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ivo ( преди 15 години )
    аз гледам доста обективно на фактите качество, характеристики, цена т.н. състояние на колата до 100000 км. цена втора употреба на 2 година на 10 година и т.н. и засега класацията на най некачествените коли се води от роувър фиат и алфа, които почти не могат да се продават втора употреба защото никои не иска да си ги купи точно заради всичките дефекти кото дават