IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Швейцарците от Sportec се заеха с Audi TT RS

Швейцарските тунери от Sportec представиха „първи етап” от доработката на Audi TT RS.

Швейцарците от Sportec се заеха с Audi TT RS
Както добре е известно, този автомобил има и без каквато и да е доработка впечатляваща динамика. Турбодвигателят I-5 с обем 2.5 литра в стандартния TT RS предлага 335 к.с. и максимален въртящ момент 450 Nm. 


Въпреки тези характеристики, експертите от Sportec са се заели с двигателя и „първия етап” от доработката вече подсигурява мощност от 400 к.с., а максималния въртящ момент е достигнал солидните 549 Nm, наличен от 2650 об/мин. 

Тези характеристики вече са доста близо до това което дава по-големият двигател V8 с обем 4.8 литра, който е монтиран на R8 и дава максимална мощност от 420 к.с. и максимален въртящ момент от 430 Nm. 

Както показва името „първи етап”, много е вероятно да има и още етапи в доработката на Audi TT RS. Цената на тунинг пакета в Швейцария и Германия е 1 500 евро, като той ще бъде предлаган само на европейските пазари.
0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    мирку ( преди 15 години )
    писна ми птки които нищо не разбират от коли да карат тея зверове... та тя не знае какво представлява това!!!
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    yo ( преди 15 години )
    1.5 млн. евро за Бугати..!!! Пожелавам им корейците да пуснат по скоро тяхната пила.Над 10 пъти по-евтина е и ще продадат 100 пъти повече от Бугати,"имиджовата" марка.Вътре прилича на дялкано и снаждано,тип гаражен тунинг... ***!Корейците поне каквото са казали са го направили!Аман от спагето-*** талаш!
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    вие мислите,че е шега,че VW-шефовете мислят да приключат с VAG!Причините са две.Едната е,че въпреки фойерверките VAG потъва.Втората е,че следващите след тях доста бързо стопяват разликата.Та първи са СЕАТ и Шкода.Но най-зле настроени били към Ауди.Ауди са на печлаба с ресурсите на VW.На пръв поглед били на печалба,но никъде не казват колко дърпалт от VAG.Отделно,че над 60% от технологиите са пак на VW.Ако VW се отърве от тях,Ауди не просто щели да глътнат вода,но и да станат част от историята.
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    VILZA ( преди 15 години )
    Абе , пичове , нема ли ВЕЙРОН 1.9 TDI ?
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    vilza ( преди 15 години )
    Стига с тия AUDI-та , бе ! Писна ми на х*я )
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Бугати Вейрон е създаден за да потдържа имиджа на ВАГ-това си го казаха те,те никога няма да са на печалба с този проект просто искаха да покажат какво могат за престиж.Не съм го измислил аз това
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Любо ( преди 15 години )
    Калине, разбираш ли от бизнес?"Момчета не знам кой е на печалва и кой на загуба, знам само че себестойността на едно Bugatti Veyron е три пъти по голяма от продажната му цена. Вие си правете сметките. "Те това, моля те, не го казвай на друго място!Просто е смешно, особено в тази криза. Не ме карай сега да се захващам да смятам точно колко ще загубят Бугати за тези 300 Вейрона, ако е така както казваш!От бизнес да разбираш е едно, но от бизнес в криза, съвсем друго, драги читатели!
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ........... ( преди 15 години )
    Много ясно нали сте един и същи ***. Много е смешно, когато един *** се направи на професор, след това изде десет псувни в тъпата си глава и като стои ,стои 1 час и ,за да не изглежда супер смешен си прави сам комплимент. Ти си *** тъпака. Дори не осъзнаваш явно, колко много ти се е сдухала тъпата ,пъпчива глава. "Експерте" само ,че експерт по най-глупавите изказвания. Печелиш първа награда.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    абсолютно прав си
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Kalin_G ( преди 15 години )
    Момчета не знам кой е на печалва и кой на загуба, знам само че себестойността на едно Bugatti Veyron е три пъти по голяма от продажната му цена. Вие си правете сметките.