Доработката на Hamann е първата за този модел, но за съжаление освен снимките (при това само от екстериора), немските тунери не предлагат никаква друга информация.
Стандартният GT ще бъде предлаган на пазара с три двигателя – новият трилитров бензинов турбоагрегат с мощност 225kW (306 к.с.) и максимален въртящ момент от 400Nm, бензинов би-турбо с обем 4.4 литра, мощност 300kW (408 к.с.) и трилитровия турбодизел с мощност 180kW (245 к.с.) и максимален въртящ момент 540Nm.
Сега от Hamann предлагат доработка за седана от Серия-5 на BMW, при който повишават мощността с 20kW (27 к.с.) и максималния въртящ момент с 45Nm. Доработката засяга 550i, който все още се предлага с по-стария атмосферен двигател V8 с обем 4.8 литра.
Можем да предполагаме, че при версиите на GT от Hamann са прибавили допълнителна мощност, освен промените във външния вид, (нови брони, уникални черни джанти, различни накрайници на ауспуха и др.), които виждаме на снимките.