fallback

Switzer и 9ff доработиха Porsche 997 GT2

Американската тунингова фирма Switzer Performance представи свое виждане за Porsche 997 GT2. Същото направиха и немските тунери от 9ff

Американците са успели да повишат максималната мощност на автомобила до 588 kW (800 коня), но най-интересното е, че тази мощност може да се достигне с използването на бензин с октаново число 93! Промяната е постигната чрез монтирането на нова турбина Garret GT30R, която вкарва доста по-голям обем въздух в горивната камера. Поради силното загряване на въздуха нагнетяван в цилиндрите, от Switzer са монтирали нов интеркулър, собствена конструкция. Сменена е и инжекционната система за впръскване на горивото. Нова е и цялата изпускателна система. Макар да са оставили стандартното електронно управление на двигателя (ECU), тунерите са го доработили според своите нужди и представи.В същото време немските тунери 9ff представиха своята доработка на същото Porsche GT2.
Тя е наречена 9ff BT2 (bi-turbo 2) и предлага с 50 к.с. по-висока максимална мощност от тази постигната от американците. Колата е с максимална мощност 850 к.с. и максимален въртящ момент 920 Nm. За разлика от американските тунери, немските съобщават и динамичните характеристики на доработеното Porsche – ускорение от място до 100 км/час за 3.0 секунди, до 200 км/час за 8.7 секунди и до 300 км/час за 18.5 секунди. Максималната скорост е 386 км/час. 
Тагове:
fallback
  • #13
    geshh ( преди 15 години )
    az vinagi sum se kefil na porsceto 6to li ami koq druga kola 3.8 samo 6 cilindara 6te ima takuv potencial drugite za da stane tova gi pravqt pone v12 nad 6.0 kubika ako porsche izkara v12 dvigatel napravo ne mi se misli ako e na 911 kupeto
  • #12
    Gembal ( преди 15 години )
    ... нова конструкция на двигателя, двигателния отсег, а може би и на купето в някои случаи. А иначе какво е това "NFS", за което спомена, да ми обясниш. Oчевидно си по- запознат. :)
  • #11
    Gembal ( преди 15 години )
    Съгласен съм, приятелче! Но до колкото знам предимно променят сплавите, от които са направени тези компоненти или възли по колата. Няма смисъл да влагат материали и компоненти издържащи показатели 800 к.с. като автомобила е 300-400 к.с. Нормално е да сложат керамични дискове защото са необходими за такава висока мощност и съответно скорост, но те са сигурно в пъти по-скъпи от нормалните серийни за модела. Но като размери могат да варират в малки граници, защото иначе ще трябва да създадат ...
  • #10
    NANI ( преди 15 години )
    Сравнявам Порше с БМВ щото уж баварците ги водят за коли със спортен дух,което ги отличава от останалите:))
  • #9
    NANI ( преди 15 години )
    Добре,остави тунингованите,да вземем едно заводско порше(не говорим за Кайен или Панамера),коя друга немска марка може да се мери с него по динамика и спортно усещане?Дори и най-доброто спортно BMFЕ -M6 с 507 коня,не може да се опре на 911 Турбо с 480 коня,а какво остава за оня самолет Carrera GT:)
  • #8
    GADA... ( преди 15 години )
    Пич ако поне малко си се позаинтересувал тези фирми променят цялата кола за да постигнат това като краен резултат... нови валове бутала подобрение по главата охлаждането нови всмукателни колектори турбини изпускателна система съединители подсилване на скоростите нови спирачки и окачване ... то май нищо заводско не остана ;) ... и не е само при тея 2 фирми това а при всички които се занимават с такъв силов тунинг ... четете малко и тогава пишете това не е " NFS "
  • #7
    Gembal ( преди 15 години )
    Ама много съм съгласен с теб! Не веднъж са показвани тунинги на Порше, при които двигателите им са по 800 и отгоре к.с. Така са конструирани и имат такъв потенциал, за да може това да е възможно.Браво и на тези 2 фирми!
  • #6
    .............. ( преди 15 години )
    por6eto e ludnica mn e zdravo
  • #5
    MoTkO ( преди 15 години )
    вайсман също правят готини спортистчета
  • #4
    ghjghj ( преди 15 години )
    9ff и RUF са маняци .. Вижте през миналата година какво направиха: http://news.automedia.bg/read/5539.html
fallback
Последни