fallback

RS35 Biturbo се изравни с М3 по мощност

Днешното поколение на BMW M3 е всепризнатия крал в своя клас.

С динамични показатели като спринт от място до 100 км/час за 4.6 секунди и мощност 420 к.с, той няма съперник. Сега обаче „кралят” е застигнат от свой събрат - версията RS35 Biturbo на BMW3, изработена от тунерите от RDSport. След като BMW започна да монтира турбодвигатели и при Серия-3, тя става все по-привлекателна за различни тунери, защото турбоагрегатите са доста по-благодатни за доработка в сравнение с атмосферните двигатели. Така от RDSport са се заели с купето BMW 335i. Серийно то се произвежда с мощност  225 kW (306 к.с.) и максимален въртящ момент  400 Nm. Този двигател е привлекателен за още доста тунери, предлагащи да „измъкнат” от него още и още конски сили.  RDSport (или Racing Dynamics Sport) обаче е постигнал най-доброто от него. Преработили са двете турбини, променили са електронното управление, монтирали са по-голям интеркулер и са сменили цялата изпускателна система. Резултатът е впечатляващ. От RDSport казват, че мощността е повишена до 309 kW (420 к.с.) или точно колкото предлага и четирилитровия V8 при М3 от най-ново поколение.  Максималният въртящ момент обаче е 548 Nm, докато при М3 е „само” 400 Nm. В интериора на доработката виждаме нови педали, лост за скоростите и ръчната спирачка от алуминий. Волана е с логото на тунерите.  Екстериора е с нова предна карбонова броня с по-големи отвори за въздух. Нови са праговете и четирите накрайници на ауспуха. На покрива се е появил нов спойлер. Окачването е преработено изцяло и приближава RS35 Biturbo към пътя с 25 мм. отпред и 20 мм отзад. Джантите са с размер 20 цола RD2 Monoblock, гумите са  Pirelli P Zero Nero. Интересно е какви ще бъдат динамичните показатели на този автомобил и дали той може да покаже нещо по-добро от М3?
Тагове:
fallback
  • #34
    UNIT ( преди 15 години )
    ahhahaaa ako bqha bri4ki nqma6e da ima6 NQKOLKO VE SMOTAN
  • #33
    Джек ( преди 15 години )
    Последните години БМВ-нцата издишат. Няколкото които имам само проблеми ми създават! Много ненадеждни. Раздал съм ги на приятели, че не се търпи. Говоря за моделите след 2005. Преди това бяха бетон!
  • #32
    do xaxa ( преди 15 години )
    ti da ne si nqkoj Perni6ki Golfadjiq ????
  • #31
    ФЕН ( преди 15 години )
    И кво говориш за моторен спорт, БМВ когато са се състезавали ауди не са знаели кви автомобили правят! И я кажи щом си толко тарикат кой се състезава в F1, Dakar, Superbike, WTCC и др. А като хвалиш двигателите на ауди - кой има 43 награди в Engine of the year ??? И вече спирай да пишеш за измислицата Ауди!
  • #30
    ФЕН ( преди 15 години )
    Абе къв си ти тука пишеш за салата ауди бе! Незнаеш ли че във М се използват технологий от F1??? От кой е разработен реактивния двигател??? Ами технологията за горноразположен разпределителен вал??? Кое ауди има безплатен неограничен достъп до интернет??? Ауди са много назат от лидерите (Мерцедес и БМВ) за това ходи си пиши тъпите коментари в ауди форума и им се радвайте.
  • #29
    xaxa ( преди 15 години )
    Какви хулигани бе клепарник,най големите *** карат бмв!
  • #28
    BMW M-Power ( преди 15 години )
    hahahah pylen smqh ste s teq AUDI-ta i WV-ta samo nqkakvi nedorazviti selqni karat teq marki i gledat maksimalno oligofrenski ot tqh toest ve4e stanali 4ast ot dyrvodelskiq interior i eksterior na kolata si ;) do v4era bqha s jiguli a dnes mse pyrvi na selo s AUDU 80;B4 ili Golf 3 na gas estestveno :) a za pritejatelite na BMW samo edno moga da kaja hora ot druga maq ,djentylmeni i kogato trqbwa Huligani na pytq kogato se naloji i v toq red na misli tunerite sa syzdali poredniq avtomobil za tqh
  • #27
    qwerty ( преди 15 години )
    1999 г. - Мултитроник, безстепенна скоростна кутия, за първи път използвана в Audi A6 (4B) 2001 г. - Ауди А2 1.2 TDI е първият "трилитров" автомобил с пет врати 2001 г. - двигател FSI (впръскване под налягане при бензиновите двигатели), технология, взаимствана от състезателния модел R8 ....
  • #26
    qwerty ( преди 15 години )
    1988 г. - Ауди V8 е първата лимузина от горен клас в серийно производство с постоянно задвижване 4х4 1989 г. - представен е първият TDI двигател, технология широко използвана днес, за първи път използвана в Ауди 100 С3 с 5 цилиндров 2,5 литров TDI 1994 г. - разработена е технологията Audi Space Frame (напълно алуминиево купе), което освен че олекотява автомобила, повишава сигурността на пътниците в случай на катастрофа; за първи път използвано в Ауди А8 1999 г.
  • #25
    qwerty ( преди 15 години )
    1983 г. - първи немски автомобилен производител с разрешение за производство на коли с катализатор 1986 г. - всички Аудита са напълно галванизирани и с 6 години гаранция против корозия (в днешни дни 12 години) 1986 г. - procon-ten е алтернатива на еърбеговете и представлява система от стоманени въжета, свързващи кормилото и колана с моторния блок. При челен удар въжетата издърпват волана напред към двигателя, а колана - към седалката и по този начин се предотвратява съприкодновение на главата
fallback
Последни