Като начало те са интегрирали ново спортно окачване Bilstein, което е приближило колата до пътя с 25 мм. отпред и 20 мм. отзад. Стабилността която доставя новото окачване е дала възможност на тунерите да предоставят на колата нови 110 конски сили.
RS35 Biturbo доставя 414 к.с. извлечени от наградения 3.5-литров турбо-двигател, който е променен до неузнаваемост. За оптимизираната мощност и въртящ момент, главна роля играят препрограмираното електронно управление на агрегата, подобрената смукателна система, по-големият интеркулер и двата турбокомпресора. Изпускателната система също има голяма заслуга за оптимизираните качества на колата. Тя е нова с по-голям диаметър, изработена от неръждаема стомана.
Аеродинамиката на колата е подобрена чрез интегрираният bodykit. Той включва нова карбонова предна броня с по-големи въздушни отвори, охлаждащи мотора и спирачките на RS35 Biturbo. Променени са праговете и задната броня в която са интегрирани четирите тръби на ауспуховата система. Завършен вид и по-добро сцепление доставя, поставеният над задното стъкло спойлер.
Интериорните промени включват алуминиеви педали, ръчна спирачка и стелки обозначени с RS лого. Скоростомера, волана и скоростният лост също носят логото на тунинг фирмата. Всеки екземпляр е обозначен с пореден номер, изобразен върху стилна плочка, изработена от алуминий.