Първото впечатление е от радиаторната решетка, която напомня с нещо тази при C-Class Sport и променя значително предната част на новия E-Class. Предният спойлер е по-агресивен и има по-големи отвори за въздух. Различни са и праговете и по-издутите калници. Джантите са Lorinser RS 9 от лека сплав.
В задната част виждаме спойлер на покрива и дифузьор на задната броня с четири накрайници на ауспуха. Най-силната версия Lorinser E 500 ще предлага доста впечатляваща динамика, благодарение на нова изпускателна система и ново електронно управление на двигателя. Мощността е повишена до 435 к.с. от стандартните 388 коня. Максималният въртящ момент е 570 Nm (при стандартния модел 530). Lorinser обявява максимална скорост от 280 км/час.
Тунерите планират да доработят и дизеловите версии на E Class. Освен повишената мощност от Lorinser са подобрили окачването, като колата е доближена до пътя.
Lorinser W212 E-Class в различните си версии ще бъде на пазара още в края на този месец.