IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Brabus представи своя версия на Mercedes-Benz E500

Един от първите тунингови пакети за новата генерация на Mercedes-Benz Е-Клас разбираемо е подготвен от Brabus.

Brabus представи своя версия на Mercedes-Benz E500
„Придворният” тунер на Mercedes започва с доработка на версия E500, като обещава, че следващият проект ще засегне турбодизеловите варианти. 


Brabus се е заел с доработката на най-силната засега версия на Е-Клас, модела E500 с бензинов V-образен двигател с осем цилиндъра и обем 5.5 литра, който предлага мощност от 388 к.с. и максимален въртящ обем 530 Nm достъпен още от 2800 об/мин. Тази мощност е предостатъчна за постигане на електронно ограничената максимална скорост от 250 км/час. Ускорението също е добро – от място до 100 км/час за 5.2 секунди. 


След намесата на Brabus обаче, се получава доста по-привлекателна картина. Повишен е работния обем на V8 до 6.1 литра и са проведени редица други доработки. Така е получена максимална мощност от 462 к.с. при 6200 об/мин и максимален въртящ момент 615 Nm при 3100 об/мин. Максималната скорост на седана достига 305 км/час, а ускорението от 0 до 100 км/час е за 4.7 секунди. 


Brabus е сменил диференциала с нов к електронно управление против приплъзване, изцяло подменено е окачването с нови амортисьори и пружини, променена е кормилната система. Заменена е и спирачната система, която е с дискове имащи диаметър 375 мм отпред и 355 мм отзад. Brabus предлага богат избор на лети джанти с размер от 17 до 20 цола. 



Променен е и външния вид на новия Е-Клас благодарение на body kit включващ нова предна броня с интегрирани LED дневни светлини, нови предни калници с отвори за въздух зад колелата, нови прагове и преработена задна броня. Нови са и накрайниците на ауспуховата система. 


В интериора прави впечатление мултимедийната система със седем инчов LCD дисплей и DVD плейър.
0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ochevidec ( преди 15 години )
    Нани тука обаче май е леко правичък. Материалите и на мене ми се видят, не чак толкова качествени. Може пък да е от ъгъла, под който пада светлината. :)
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    avtora ( преди 15 години )
    Красота... Красота ... маммка му !
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    rrr ( преди 15 години )
    ЗА MIRI85.. еее Мири говоря ти за цена франко България със всички включени данъци и такси. Цените са точно такива каквито съм ти написал. Разликата е голяма а имай предвид ,че Мерцедес според АПИС си слага дилърска горница от 30% върху цената. Тоест Завод Мерцедес продава на Българския дилър автомобила на цена от 60 000лв. като в тази цена е включено всичко , Българския дилър просто си срага 30% горница и колата изведнъж става с цена от 90 000лв.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Незнам,но отвътре на пръв поглед материалите в този Бенц ми се струват много евтинки.....
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    miri85 ( преди 15 години )
    rrr ami DDS -to i akciza mai gi zabravq6???
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    rrr ( преди 15 години )
    Незнам ама този Мерцедес се появи с такива цени в България ,че просто не знам кой ще си го купи.Е 250 CDI почва от цена от 90000лв. и то за база! Само ще кажа ,че от завод Мерцедес без отстъпките ,които ползва Българския дилър цената до България с транспорта е 84000лв. Тоест ,доста по скъпо е да си я купиш от магазин в България , отколкото да отскочиш до Мерцедес и да си я платиш там. Губиш един ден и 250 евро за самолетни билети , спестяваш 6000лв. Това са ксенонови фарове и Comand с DVD