IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Cobra N+ доработи Nissan GT-R

Немската тунингова фирма COBRA N+ съобщи, че е разработила пакет за Nissan GT-R, който ще бъде изцяло готов за пролетта на 2009 г, когато японците ще пуснат колата на пазара в Европа.

Cobra N+ доработи Nissan GT-R
Известно е, че стандартната версия на японския суперавтомобил е с двигател V6 с обем 3.8 литра и мощност 485 к.с. 


COBRA N+ е готова с две версии за преработка на двигателя, като първата от тях повишава мощността му до 550 к.с., а максималния въртящ момент до 680 Nm. За да постигнат това, немските тунери са препрограмирали електронното управление на двигателя би-турбо и са добавили нови спортни въздушни филтри. 

Сменена е изцяло изпускателната система, като ауспуха ще бъде изработен от неръждаема стомана. С този пакет на COBRA N+, Nissan GT-R ще ускорява от 0 до 100 км/час за 3.5 секунди и ще има максимална скорост 320 км/час. 


Вторият тунинг пакет все още се разработва, като ще повишава максималната мощност до 620 к.с,. а максималният въртящ момент ще достигне 800 Nm. COBRA N+ ще предлага и ново окачване, нови джанти с размер 21 инча и изцяло нова спирачна система. Размерът на спирачните дискове е 405 мм. 

Освен промени по двигателя от COBRA N+ предлагат и аеродинамичен body kit за каросерията. В него се включват предна престилка с по-големи отвори за въздух, задна престилка с интегриран дифузьор, специално оцветяване и др. 

Промени се правят и в интериора, като засягат седалките от карбон комбиниран с кожа, както и вътрешните панели на вратите. 

Още снимки на Nissan GT-R COBRA N+
0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ЛудиЯ ФеН ( преди 15 години )
    Добре че са немците за да им доработят катафалката на Nissan ...поне се опитаха да излъжат света че са постигнали най добро веме на нюрбургринг със стандартен нисан gt-r ... сега вече стази доработка може да докоснат до немската инжинерна мисъл заложена в порше бмв мерцедес и от части в ауди...
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ЛудиЯ ФеН ( преди 15 години )
    Добре че са немците за да им доработят катафалката на Nissan ...поне се опитаха да излъжат света че са постигнали най добро веме на нюрбургринг със стандартен нисан gt-r ... сега вече стази доработка може да докоснат до немската инжинерна мисъл заложена в порше бмв мерцедес и от части в ауди...
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    :D:D:D ( преди 15 години )
    Az sam qk fen na Nissan,osobeno GT-R R35 .Shte spomena che tazi kola v Bulgaria struva okolo 220 000 lv.Amortizaciqta i sas sigurnos shte struva kolkoto na S class ata.Karaite si katafalkite (kakvito i da sa te) i se kefete na jivota,zashtoto nqma da dostignete nito S class , nito GT-R R35 , nito Porsche 911 Turbo , nito Ferrari 430 Scuderia .
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Защо като ви написах нещо и почнахте да се карате? Акъл имате ли? Истината е такава, че тоя, дето кара по-тежка и не знам си каква кола си държи на магистралата 160-180 км/ч. И е напълно нормално някой избочил тип с такъв тунингован автомобил, ако ще и Тойота Супра, Митсубиши ЕВО, Субари Импреза STI и т.н. да избочи автомобила на МАКС. В случая при този автомобил максималните възможности ще са доста над 250 км/ч!!! Аз бих карал едно такова, пък който иска да си кара луксозната катафалка :)
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Гацо Бацов ( преди 15 години )
    Нисан е болест а ? Като си *** разбираш от широка халка!??? Има само едно лечение за твоята болест insne 4 километър отдавна търсят такива като тебе! Други вариант е да си теглиш един куршум!
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    insne ( преди 15 години )
    Като си *** явно разбираш от ШИРОКА ХАЛКА!??Нещо дето не ти харесва непиши глупости за него.Японците са направили нещо оригинално с НИСКА ЦЕНА и тия Баснословно скъпи коли с баснословна скъпа подръжка дето били видиш ли некъв СУПЕР ЛУКС си ги заври в задният двор.Нисана е болест
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Gazaro ( преди 15 години )
    da vidim sega zr1-cata dali shte se opre na gtr-a!
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Bo ( преди 15 години )
    Dosta maloumnitzi davakomentar ,koito e izli6en. To po tjahnata logika bi trjabvalo vseki pat kato ne im e ugodno, da pravjat sravnenie ot roda SLR sre6tu kosmi4eska sovalka ili tem podobni...4oveka Vi go kaza, sravnjavaite klasa na kolite vseznaikovtzi. Ili mai mnogo boli,4e Nissan ostavi BMW,Porsche,Audi R8 da mu di6at praha...E, nadjavame se vsi4ki 4e skoro 6te vidim i Mercedes da sazdade kola, kojato da si nameri njakoe mjasto mejdu tezi 4 sportista.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Аз съм фен на Нисан и карам нисан и въпреки всичко трябва да се сравняват коли според категорията в която са. Този нисан е аналог на почечето поршета и тем подобни бегачки. Не бива да се сравнява с лимозини. Иначе евала за колата ,заслужава си да и се кефят в нормалните държави
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ok ( преди 15 години )
    -1- SLR струва 300 000 - 400 000 Euro.-2- да и след 30 км по надолу човека с "катафалката" гледа жълто човече със странната кола дигнал капака седнал на един камък и плаче та се къса.