IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Супер Porsche 911 Turbo от DKR Tuning

Какъвто и да е автомобилът, винаги има една група купувачи, които не са доволни от мощността.

Супер Porsche 911 Turbo от DKR Tuning
Това важи дори за кола като Porsche 911 Turbo. За тези хора са се погрижили от тунинговата фирма DKR. 


Немските тунери представят доработка за 997 Turbo, която включва както механични, така и естетически промени в автомобила. Благодарение на промяна на софтуеъра на електронното управление на двигателя (ECU) и нова спортна изпускателна система, най-новата версия на 911 Turbo с би-турбо двигател boxer с обем 3.6 литра, вече предлага 540 к.с. и максимален въртящ момент 775Nm. 


За сравнение стандартната версия е с мощност 480 к.с. и максимален въртящ момент 620Nm. Пакетът с промени по двигателя струва 5 529 евро. 


За малко по-голяма сума можете да прибавите и bodykit за каросерията на 911 Turbo, който включва функционален преден спойлер, по-голямо крило отзад и други допълнения по каросерията. 


Доработката на DKR Tuning предлага и окачване от H&R и лети джанти от Cargraphic RS с размер 19 цола. Гумите са спортни с размер 235/35 отпред и 305/30 отзад.



 
0 от 500
  • #38
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Anonymous ( преди 15 години )
    Mai nikoi ne spomena porshe gemballa mirage GT. A?
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    WickedSixD и само да ти кажа старата ми шестица , всичко е оригинално по нея освен филтрите ,маслата и Ангренажа . Това е първата кола ,която не ми е създавала проблеми и нищо не се е повреждало. Дори крушка или бушон не ми е изгорял. Може и късмет да съм извадил но колата е без забележки 163 коня и си наема чудесно особенно извън града като влезе в обороти щото в града до 70-80- километра ми стои все на 1200 оборота заради мултитроника. Което пък ми носи и много нисък разход.Калаш с 80 километра а си на 1200 оборота- все едно карам а мотора е по инерция.
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    WickedSixD не знам ква А8 си видял да пуши ама като пуши TD при БМВ-тата няма стигате. Даже на един светофар докато чакаше да светне зелено една пета серия от аспуха и се стелеше толкова плътен черен дим ,че все едно течеше като течност от аспуха-канелка. А относно нафтата наистина е лоша щото един приятел си внесе Q7 и като я докара гледахме аспуха как е обгорял в сиво-бял цвят а след първото зареждане аспуха стана като *** от черни сажди. Но пък моята шестица не хвърля пушък. Пушак хвърлят много колите с чип. Обърни внимание без значение от марката ! Чипосана ли е колата и пушака е голям при рязко даване на газ.
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    WickedSixD otnovo izp1kna kato svinski tashaci.Ami az p1k,ako ti kaja,4e pove4eto konservi kato tvoeto "l1vche"(govorq za dizelite) imat problem s1s zapalvaneto!?Vijdal s1m koli ot vsi4ki marki da izpushvat pri rqzko potdavane na gaz,no en vsi4ki ne mogat da zapalqt
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    WickedSixD ( преди 15 години )
    Оня ден една А8-ца на един светофар пред мен се изсили на старт,не докрай де,щом бях зад него с Лъвчето,само дето трябваше да пусна "копчето за въртене на въздуха вътре в автомобила" лелел тоя ми отрови живота,баси пушека!!! Говорим за последната А8ца. Дам нафтата е некачествена в БГ,*** как само дизелите на VAG пушат тъй бе!!!
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    WickedSixD ( преди 15 години )
    А6 ТДИ викаш а...чай че не се сещам кво беше тва,да не е една дето като дадеш рязко газ отзад оставяш кълбо пушек като икарус? Щото повечето А6 и А4ки тва правят ((
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    A p1k ,ako kazvame koi kvo ima...az s1m malko po-skromen.Karam Audi A4 1.8T i edno djp4e Daihatsu Feroza,za izv1n p1tq nema ravna prosto:)))))))))
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Samo nz koi otvori temata za BMW,tova tuk e Porche ne Bavarsko Mokaveno Vozilo,kajete mnenie za nego.Toq p1k WickedSixD e bahti ***,vidi li Porche ili Audi i vsq4eski se opitva da ni ubedi,4e tova sa nai-skapanite koli,toi sam ne si vqrva na tova,koeto govori ,ama aide.....Da si kara Pijoto tam i da si me4tae za BMW
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Аз съм с Ауди А6 3.0 TDI Qattro Типртроник и си го купих чисто ново през май 2005г. Преди това пак имах А6 2,5TDI Мултитроник него пък го купих пак чисто ново през Август 2002г. А преди това имах Фолксваген Пасат 1,8Т но не бях много доволен от него.Пасата съм го продал отдавна но старото ми А6 още го имам и жената го сурка от време на време. Между другоно Метин, Който спечели Денсинг Стар ли квото там беше ако някой го познава да го пита ,когато беше решил да маха Ферарито искаше да купи старото ми А6 ! Много го харесваше колата още е без забележки и с оригинално окачване и пружини сменял съм само масла и консумативи .и веднъж ангренажа! Който между другото е доста скъпа смяна 2000лв. Но пък по-новото ми Ауди е с верига.
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    WickedSixD кви адаптивни фарове бе ***!! Това е откритие на Ситроен от 50-те години. И серино всички Ситроени са били със завиващи фарове! Много просто това момче. Смятай колко разбира от БМВ ха ха ха.. БМВ не са открили нищо а само са копирали другите защото много късно почват да правят коли едва преди 30-тина години. А то до тогава са измислени повечето есктри ,окачвания и т.н. Първото БМВ ,което става масова кола е първата 5-та серия в края на 70-те години по-късно пускат и втори автомобил наречен 3-та серия и едва 80-те години почват да правят 7-*** серия а останалите модели са отскоро след 90-те години .