IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW Alpina D3 Bi-Turbo Coupe – 214 коня и разход от 5.4 литра

Моделът на BMW Alpina с дизелов двигател D3 Bi-Turbo Coupe вече се продава в редица европейски страни.

BMW Alpina D3 Bi-Turbo Coupe – 214 коня и разход от 5.4 литра
Тази модификация е базирана на BMW Серия-3 купе. 


Най-впечатляващото при този автомобил е турбодизеловият двигател, който има обем 2.0 литра и мощност 214 к.с. Изключително динамичният D3 Bi-Turbo Coupe може да достигне максимална скорост от 245 км/час, а ускорението от 0 до 100 км/час е за 6.9 секунди. 


При тези динамични характеристики средният разход на Alpina e 5.4 литра дизел на 100 км. Цената на базисната версия D3 Bi-Turbo Coupe започва от около 40 000 евро.
0 от 500
  • #30
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Това извънградско с 80 км/ч или с хибриден автомобил? Аз имам 1.4 Корола дизел и извън града на 80 гори 3.9. Но в града гори поне 6.5. Каква е тази кола, дето гори 3.0?
  • #29
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Разходът много зависи как се кара една кола. Аз карам дизел от Голф клас (но не Голф!), дават му 3.9/100. Като карам много внимателно и бавно смъквам до 3.0/100. Като карам внимателно и по-бързо вдигам до 3.8/100. Ако не внимавам и карам спортно разходът се движи между 4.2 - 4.3/100. Тези данни съм ги засичал по затворени маршрути от поне 200 км и в тях има и по малко градско и поне 1/3 каране на климатик. Затова и разходът много зависи от задкормилното устройство. Докато не бях минал 10000 км. с тази кола и не бяха минали 2-3 месеца не можех да постигна нисък разхода. Може и разработка да е трябвало. Ако от някой журналист от някое списание не може да достигне някой разход това не значи, че този разход е недостижим.
  • #28
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ауди как се троши... Това е най-трошливата кола от луксозната немска тройка. Имам преки впечатления от няколко коли, а и тестовете на ADAC не са никак ласкави. БМВ също не е най-здравият автомобил, но поне е малко по-добре и има по-добър стил. Над Мерцедес нямам наблюдения, но подозирам, че са най-качествени от тройката.
  • #27
    2 rate up comment 1 rate down comment
    IMC ( преди 15 години )
    Аз нямам впредвид коли втора ръка а нови и чисто новите Мерцедеси имат проблеми с електрониката, за това са ги изтеглили от продажба, на тях не им пука за колите които се продават втора употреба. Пък точно старите Мерцедеси на повечко от 10 години са едни от най-здравите коли влез в немското мобиле и ще видиш че хората продават бивши таксита на по 3-4 милиона километра.
  • #26
    2 rate up comment 1 rate down comment
    badi ( преди 15 години )
    Istorii kato tovita sam 4uval i predi ne moje da ubedi6 4e strata kola ot koqto nqkoi se oktzva za6toto mu umraznala prodai nqkva pr4ina vkl i problemi e po hubava ot 4isto nova. Noramalno e da si si dovoeln ot bmw-to 6tom e kupeno novo dali 6te6e da e taka ako go be6e zel ot gorublqne priomerno kak misli6 ,kolkoto do sravennieto s corola ne mislq 4e lo6 avtmobil prosto si svikanl na sprotnoto karane i ne ti haresva trq6e da si zame6 za sa6tie pari nqkoq sportna va6ka kato suzuki swift 150 konq ,yaris T 132 konq, polo gti 150,fiesta ST 150,peugeto 207RC 174. 6te6e da si mn po dovolen i ot bmw-to ve4e varpos na tova koi kakvo tarsi nqkoi prepo4itat po golqma i kofortna kola drugi po spornta. No kombinaciqta m/u 2 ve4e dosta skapa.
  • #25
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 24 ( преди 15 години )
    Аз пък карам чисто нова Тойота Корола, модел 2006-та година, декември месец. Мога да ти кажа, че старото ми БМВ 316и 1993-та година, купено НОВО и карано 10 години внимателно, след като го наследих нито 1 път не съм имал проблем с него. Само че се оказа, че до 250 000 км. ако не му направиш ремонт на двигателя и блокирват някви бози вътре. И тъй стана... сега ме е яд, че не дадох 3000 лева, да си го оправя, ами карам новата кола, на която ми *** волана (никой не знае защо и откъде), шуми още при 130 км/ч (БМВ-200 км/ч), не е стабилна при висока скорост и едвам вдига 180. Кви нови коли ми говориш бе мой? И пежа служебни имаме - тва пък е О-ЖАС! Само пари за ремонти!
  • #24
    2 rate up comment 1 rate down comment
    badi ( преди 15 години )
    Kak nqma da imat problemi daje dobre 4e e samo s elektornikta kato si hupuvate samo avtomobili na staro, pri tova ne ot lipsa na pari a ot garazriq za6toto za 20tina ili 30tina bona se zima edin savsem prili4en nov avtomobil koito si zasujava parite mn pove4e ot nqkoq 5-6 i pove4e godi6na kola pak bila tq i s emblema na bmw,mercedes ili audi po koqto o6te s pokupkata trqbva da se nabivat pari za remonti i obslujvane vmesto da si sedne6 i da kara6 no tva ne mu pre4i na nikoi nie balgarite sme svilnali vsi4ko da ni e na gas.
  • #23
    2 rate up comment 1 rate down comment
    IMC ( преди 15 години )
    Мерцедес имат сериозен проблем с електрониката, ако не се лъжа дори мисля че изтеглиха някви коли от продажба. Съгласен съм, че БМВ послъгват за средния разход защото един от съседите ми си купи преди две години 320d (ново) и разхода му е доста над обявеното. Въпреки че това може и да е до маниера на шофиране. Обаче си мисля че обсъждайки колите от класа на Мерцедес, БМВ и Ауди не трябва да се пропуска Лексус. Аз лично бих предпочел Лексус пред БМВ и пред по ниския клас на Мерцедес и Ауди (на Ауси просто не им харесвам дизайна)
  • #22
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ми да ти кажа аз имам и Мерцедес и Ауди и да ти кажа освен возията в друго не виждам къде може да се мери Мерцедеса. Първо ,че я ел.стъклата ми спрът да се движат я ми угасне таблото ,я ми светне индикатора на ESP, я ейрбега светне. Просто електрониката на Мерджана е ужасна а на Аудито нищо не ми се е развалило вече 4 години. Може и късмет да е незнам но съм доста по доволен от Аудито. И като взема да мрънкам в сервиза на Мерцедес и те си признаха ,че е масов проблем електрониката във всички Е-класи !! еми за кво говорим тогава?
  • #21
    2 rate up comment 1 rate down comment
    badi ( преди 15 години )
    mn pravilno no kade gi sloji tiq bokluci audi po dobre vw