fallback

Superchips помпа двигателите EcoBoost

Иска само 562 евро

Специалистите от британската фирма Superchips, която доработва двигатели още от 1977 г., поработиха сериозно върху новия четирицилиндров мотор EcoBoost с обем 1.6 и 2.0 литра литра, който се слага на новите модели на Ford. Доработката предлага увеличаване мощността и въртящия момент на двигателите, като струва 562 евро.Двулитровата версия с мощност 203 к.с. и 300 Нм вече е достъпна и във вариант с 243 коня и 367 Нм. Най-малката турбо-четворка развива стандартно 150 к.с. и 240 Нм, но след промяната на софтуера от страна на Superchips показателите се променят на 180 к.с. и 291 Нм. Следва заводският вариант със 160 к.с. и 291 Нм, който след доработката вече разполага със 194 Нм и 299 Нм. Накрая идва модификацията със 182 к.с. и 240 Нм, които след оптимизацията вече са 202 к.с. и 284 Нм.От излизането си на пазара през 2010, новият двигател на EcoBoost вече е монтиран на повече от 50 000 коли. Двигателят се произвежда във Великобритания и се монтира на 3 различни модела - Focus, C-MAX и B-MAX, но предстои да бъде качен и на Fiesta, Mondeo и S-MAX.Моторът е комбиниран със системата start-stop, има променливо газоразпределение Ti-VCT, активна система за затваряне и отваряне на въздуха към радиатора, а системата управляваща двигателя е усъвършенствана. 

Тагове: ecoboost superchips
fallback
  • #11
    RS1600 ( преди 12 години )
    Ecoboost двигателите имат страхотни показатели и без да ги "пипа" някаква си тунинг фирма. Най-много да ги окипазят, а и сбогом гаранция.
  • #10
    drianov ( преди 12 години )
    Кажете ми един двигател от последните 10 години който да не е "окичен с електроника"? Турбо мотора каква електроника има в повече спрямо атмосферен двигател... сещам се за 1 клапан в повече!?!?И какво излиза че карбуратора е по надежден така ли? Не съм съгласен...
  • #9
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хахахаха
  • #8
    Анонимен ( преди 12 години )
    VW не е баща му,а майка му.Изср***ла го е през ауспуха.В момента можем да го оприличим само с 3 думи:***, ОГРАНИЧЕН, КОМПЛЕКСАР.
  • #7
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хе,хе,селянчето се впрегна все едно VW е на баща му.Бедено комплексарче.
  • #6
    БТК ( преди 12 години )
    Купи си 1.6,102 коня тогава ...
  • #5
    Анонимен ( преди 12 години )
    Само дето в статията посочваха съвсем механични проблеми на TSI и TFSI.
  • #4
    БТК до 3(анонимен) ( преди 12 години )
    Пич,разбира се,че един двигател "окичен" с електроника е много по-малко надежден отколкото старите двигатели ... Идеята е друга на TSI!Даунсайзинга (downsizing)навлезе последните години с идеята да намали вредните емисии и разхода на гориво.АутоБилд препоръчват,ама в Германия ще ти отрежат главата от данъци и цена на горивата.
  • #3
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тези турбо бензини нещо не биват.В последния АутоБилд препоръчваха Голф във варианта със супер остарелия 1.6 102 к.с.,който въпреки,че бил муден и харчел много,все пак бил по-надежден от който и да е TSI или TFSI.Последните били силно непрепоръчителна покупка.Язък им за новите технологии,пълни тояги.
  • #2
    Ime ( преди 12 години )
    Аз не че разбирам много, но доколко съм схванал идеята на този двигател е да е икономичен. Какъв е смисъла след това да му слагаш чип, който навярно ще ти вдигне разхода...Не е ли по- разумно /в такъв случай/ просто да си купиш колаата с мощен двигател...
fallback
Последни