fallback

Някои намират кусури на Koenigsegg CCR

Мощността, предавателните числа на трансмисията, въртящият момент и интериора са "поправени" от Edo Competition.

Koenigsegg CCR - една от най-бързите и най-скъпите коли в света, би трябвало да задоволи всеки вкус. Когато обаче имаш подобно возило от доста време, има вероятност да намериш неща, които могат да бъдат оптимизирани по твой вкус.Именно това се е случило със собственик на Koenigsegg CCR, който възложил на тунинг къщата занимаваща се с доработки на екзотични коли - Edo Competition, да персонализира настройките на колата му по негов вкус.Заданието включвало по-висока мощност, по-добро разпределение на въртящия момент, оптимизация на спирачките и промяна на визията.За да задоволят желанията на клиента, Edo Competition увеличават мощността на 4.7-литровия V8 двигател с принудително пълнене до 891 к.с., като чрез специални настройки на трансмисията и компресорите, доставят максималния въртящ момент още от 3,700 об/мин, чак до 6,000 об/мин. Според информацията тези промени дават по-добро ускорение и малко по-ниска максимална скорост (390 км/час при серийната версия), тъй като тунерите поставят ограничител на оборотите на 7,200 об/мин, за да запазят турбините в добро състояние за по-дълго.Тунинговането добавя и нова по-сериозна спирачна система и преработка на окачването, които "доставят изключителна сигурност дори при скорост от над 300 км/час".Визуалните промени се изразяват в променените джанти, които са боядисани в уникален цвят, новите светлини отпред, обшитият с алкантара салон, новата инфо-развлекателна система, камерата за обратно виждане, и новия дисплей, който информира за налягането и температурата на гумите.Няма информация за точните динамични показатели на доработения по поръчка Koenigsegg CCR. Цената също не се коментира.

Тагове:
fallback
  • #9
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ferrari!
  • #8
    Продължение за БВ: ( преди 13 години )
    Вдига от о до 100 за 2.5 сек. а до 300 км. за по-малко от 17 сек. като максималната скорост е електр. ограничена на 407 км., иначе може да вдигне до 440, но след 407 км. могат да се появят проблеми с устойчивостта, Невероятен двигател със скоростна кутия с 2 съединителя, при който няма забавяне при промяна на предавки, а само зверско ускорение. Всеки детайл е с изключителна здравина за да издържи на огромните натоварвания. Съмнявам се, че скоро друга авт. ф-*** могат да направя нещо по-яко от Б
  • #7
    Анонимен ( преди 13 години )
    Сноши гледах по "NG" предаването "Мегазаводи"-даваха как се прави Бугати Вейрон-казват, че е нещо уникално- между кола и самолет, 16 цилиндр. двиг. има страхотен звук, който се чува преди да си я видял, самолетни заварчици от "Аероспейс" и правят заварките и от същата компания правят над 1200 детайла, джантите, отделни болтове са от титан, сензора за антикрилото работи с нано секунди, само свръх технологии, супер спирачки-спира от 100 до 0 за 2.2 сек.- по-бързо от колкото вдига от 0 до 100 за 2.
  • #6
    Анонимен ( преди 13 години )
    Скоростния лост е изключително красив нищо, че прилича на кълцаник.
  • #5
    bmw ( преди 13 години )
    puk kolkoto da kolata vijdal sum kakvo pravi sus mn super koli naprao gi yni6tojqva puk s taq dorabatka 6te ro6i i motorite :]
  • #4
    bmw ( преди 13 години )
    losta e perfekten za sportna kola naro4no e tolkova visok za da ima po malko raztoqnie ot kormilo i da ne se gubi breme verno 4e prilina malko na lost na jiguli ama e prakti4en
  • #3
    Анонимен ( преди 13 години )
    Losta e za prevklu4vane,ne e za draznene.
  • #2
    No_Name ( преди 13 години )
    vsi4ko OK ,ama toq skorosten lost , e mn drazne6 ....
  • #1
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ei sega,6te vidite kolko kusuri ,6te mu nameriat sega ,tuka.
fallback
Последни