Honda CR-Z е наследник на популярния през 90-те години на миналия век CRX. Автомобилът се задвижва от хибридна система с обща мощност 124 к.с., състояща се от бензинов двигател с обем 1.5 литра, електродвигател с мощност 14 к.с. летиево-йонни акумулатори.
Колата разполага със системата за регенерация на кинетичната енергия получавана при спиране и преобразуването й в електрическа. Ускорението от място до 100 км/час е за 10 секунди, а средният разход на гориво при смесен цикъл е около 5 литра на 100 км.
Гореизброеното разочарова феновете на горещите компактни модели на Honda, които очакваха нещо наистина горещо. Сега японските тунери от Silk Blaze представят именно това - Honda CR-Z с предостатъчните 271 к.с. под капака.
Те са изцедени от 1.5-литровия двигател на CR-Z, който е оборудван с турбо система HKS. За съжаление информацията за силовата доработка се изчерпва само с това. Не са ясни никакви подробности и за динамичните достойнства на тунингования автомобил.
Все пак, от снимките можем да видим, че возилото е оборудвано с цялостен бодикит. Той се състои от нова предна броня с голяма радиаторна решетка, странични прагове, заден спойлер и нова задна броня с дифузер, в която се помещават трите тръби на новата ауспухова система. Добавени са и нови 19-ичови алуминиеви джанти и гуми с размер 225/30.




0