IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Honda CR-Z - 271 к.с.

Най-накрая - горещ заместник на CRX.

Honda CR-Z - 271 к.с.

Honda CR-Z е наследник на популярния през 90-те години на миналия век CRX. Автомобилът се задвижва от хибридна система с обща мощност 124 к.с., състояща се от бензинов двигател с обем 1.5 литра, електродвигател с мощност 14 к.с. летиево-йонни акумулатори.

Колата разполага със системата за регенерация на кинетичната енергия получавана при спиране и преобразуването й в електрическа. Ускорението от място до 100 км/час е за 10 секунди, а средният разход на гориво при смесен цикъл е около 5 литра на 100 км.

Гореизброеното разочарова феновете на горещите компактни модели на Honda, които очакваха нещо наистина горещо. Сега японските тунери от Silk Blaze представят именно това - Honda CR-Z с предостатъчните 271 к.с. под капака.

Те са изцедени от 1.5-литровия двигател на CR-Z, който е оборудван с турбо система HKS. За съжаление информацията за силовата доработка се изчерпва само с това. Не са ясни никакви подробности и за динамичните достойнства на тунингования автомобил.

Все пак, от снимките можем да видим, че возилото е оборудвано с цялостен бодикит. Той се състои от нова предна броня с голяма радиаторна решетка, странични прагове, заден спойлер и нова задна броня с дифузер, в която се помещават трите тръби на новата ауспухова система. Добавени са и нови 19-ичови алуминиеви джанти и гуми с размер 225/30.


0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    САС ( преди 9 години )
    имам crz 2011god. slojih i gotoviq kit za 2000 dolara i sega e 215 konq moga da kaje 4e ne stupva po zemqta.
  • #14
    2 rate up comment 2 rate down comment
    --- LAMER --- ( преди 14 години )
    Прекалено претруфено, особено задницата. Преднижата, пък, има сходства с Ауди ТТ, което, сходство, е много лоша идея.Автомобил, претендиращ да е наследник, на култовия CRX, няма право да изглежда по подобен начин - за моя радост, това не е заводско изпълнение. Погледнете го, само, липсват му едни сини пръскалки и регисрационен номер, на онзи небезизвестен, с тунинг постиженията си, подсофийски град.
  • #13
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Slavkov ( преди 14 години )
    tejka e za da moje pri visoki skorosti- sled 240-250 da e stabila , ina4e 6te opleska ne6tata
  • #12
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ***, много *** :D :D :D
  • #11
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    зависи за кой стар говорим. старите от първа до трета генерация бяха 105, 125, 131, 150, 160 к.с., като най-сполучлив според мен остава 2ра генерациа 1,6 V-tec 150 к.с... тази не е лоша с 271 коня, но да не забравямя, че я правят тунери, а не излиза такава от завода!
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Toni ( преди 14 години )
    Che stariq ne beshe li - 125 konq? Popravete me, ako gresha:)
  • #9
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хонда се излагат -1.5/124 к.с.ако продължават така хюндай ще ги унищожи.Стария црх е велик,новия 124 к.с -мерси
  • #8
    4 rate up comment 7 rate down comment
    няма автор ( преди 14 години )
    Важи! Ама 10 сек. за ускорение са много. Явно доста си тежи. Всякакви електродигатели и акумулатори следва да бъдат изхвърлени и тогава вижте какво става. И без това смяната им ще струва повече от икономисаното гориво.
  • #7
    5 rate up comment 13 rate down comment
    pepo ( преди 14 години )
    nqma takava grozotiq adski grozna e sas toq tuning originala e mnogo po qk.moq he4 ot 94" izglejda mnogo po dobre
  • #6
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Ронин ( преди 14 години )
    Точно "Хонда"!Красиво и злобно!