IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BBR даде 398 к.с. на Ford Focus RS

Тунерите от BBR, специализирани в доработка на автомобили от групата Ford, показаха своята версия на Focus RS.

BBR даде 398 к.с. на Ford Focus RS
„Горещият” автомобил е с повишена до 398 к.с. мощност. Фирмата предлага четири различни пакета (фази на доработка) за Focus RS – от промени само в електронния модул за управление на двигателя, до редица нови части за него. 

Първата фаза на доработка струва около 800 евро и включва нов софтуеър за блока за управление (ECU) и по-добра чувствителност на педала за газ. Мощността е 337 к.с. (при стандартния Focus RS е 300 к.с), а максималният въртящ момент е 500 Nm (при стандартния автомобил е 440 Nm). 



Вторият пакет (или както го обявяват от фирмата - Phase Two) предлага заместване на стандартния интъркулър със собствен такъв от of BBR. Добавен е и нов въздушен филтър. Мощността достига 350 к.с., а максималният въртящ момент е 512 Nm. 

При Фаза три промените вече включват и нова турбина, изцяло нова изпускателна спортна система, нови инжектори за горивото. Това е повишило мощността до 377 к.с., а максималният въртящ момент е достигнал 525 Nm. 

При Фаза четири е добавена и нова горивна помпа и различна турбина, като крайният резултат е мощност от 398 к.с. и максимален въртящ момент от 553 Nm. Цената на пакета промени за Phase Four е малко под 6 000 евро. 

Тунерите от BBR са променили и окачването, което е с нови амортисьори и пружини.
0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    123 ( преди 14 години )
    Всичко хубаво , но все пак му трябва задно. А още по хубаво и да е и то като предното , от WRC бегачка. Времената на обиколка са добри защото колата е безпорно балансирана, но идеята е взаймствана от WRC ,а не от WTCC нарпимер. Като го карам трябва да се асоциирам с Мико Хирвонен( не че ме кефи), а не с Иван Мюлер. WV имат Голф GTi но той е сам по себеси легенда на пътя и не е роден на състезателните трасета. За да имат аргумент Форд , трябва да правят пряка съпоставка със моторспорта.
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 14 години )
    Момци, попрочетете какво са писали специалистите дето са го карали този автомобили. Тия вашите мнения са в зоната на предположенията и най-вече предарзсъдъците.Тая машина има преден диференциал Quaife кажи речи като на WRC бегачката и система на предното окачване RevoKnucke, които позволяват страхотно сцепление в завой. Те ви тука на Ринга за под 8 минути: Това е в територията на 911.Не говорете наизуст и не страдайте от предразсъдъци!
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ами виж сега не бих казал че е грозен дори е симпатичен виждал съм го на живо само че зелен но че е само AWD е голям минус и трябваше още малко да се постарят в Ford ...
  • #4
    2 rate up comment 3 rate down comment
    the_DJ ( преди 14 години )
    И хиляда коня да сложат на фокуса пак си е грозна машинка
  • #3
    2 rate up comment 3 rate down comment
    па съм кРУМ ( преди 14 години )
    заради това аз си мисля, че колкото и да е готина кола фокуса, е нелеп малко, щото аз ако шезимам купе с предно, мисля че Alfa Romeo GT 3.2, Civic Type R, Clio Sport, VW Сироко и още един милион други спорт шечове с 200 - 250 коня, ще ми свършат същата работа за двапъти по малко пари, бездаплащам суперскъп турбо агрегат и прилежащите му НАПЪТСТВАЩИ го ситеми.Просто RS се бута в клас дето трее 4х4
  • #2
    2 rate up comment 3 rate down comment
    кРУМ ( преди 14 години )
    ти мани ами и от форд, чрез разни платени писачи пуснаха и 10 поне статии, КАК ВИДИШЛИ, че новият фокус RS бил се подобре държал спрямо пътя от разните импреси и евота. ДРЪН ДРЪН ЯРИНА, НИЕ ФИЗИКА НЕСМЕ УЧИЛИ. Аз щикажа терат му 15 тракшън контрол И Ес пита и квили не съкращения само да седи о пъто, и после бай немец го шпори по аутобана и се цъка с поршета, *** ако иде някаде на малко завои - ГЛЕЙ КВО СТАВА
  • #1
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    добре ама за кола с предно е безмислено освен ако не я караш само на драг със сликове ... на всеки завой когато искаш да те "измъкне" уж... гумите ще се палят и ще има неозавиване ако бе 4х4 с 40% преден мост и 60% заден едвали някой би казъл една оша дума за колата тея тунери да вземат да пробват едно 4х4 да поставят а безмислено натоварване на предния мост да правят да се пробват да интегрират 4х4 от Volvo S60-R двигателя е същия само следата е различна иска и тунел за крдана е тогава Респект.