IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen подготвя второ поколение на Phaeton

Флагманът на Volkswagen, луксозният седан Phaeton скоро ще излезе на пазара с ново поколение.

Volkswagen подготвя второ поколение на Phaeton
Първото поколение на луксозния автомобил често бива определяно като провал. С цена близка до съперниците от BMW, Audi и Mercedes, но с по-тежко шаси, с по-лоша динамика и разбира се .....с по-скромната емблема на VW, първият Phaeton не привлече много купувачи. 



В САЩ този модел дори беше спрян от продажба само след две години на пазара. Като цяло VW продаде в САЩ само 3354 броя от Phaeton след появата му през 2003. 



Сега от VW са ентусиазирани отново да предложат Phaeton в САЩ. Може и да имат основание, защото второто поколение на автомобила ще бъде доста различен автомобил. 



Първо в Европа (до края на тази година) ще се появи един доста освежен модел (на снимките), а за повторната поява на пазара в САЩ направо ще пуснат второто поколение на автомобила. 



Второто поколение на Phaeton няма да носи големи амбиции, като тези с които беше пуснато първото. От VW вече няма да търсят конкуренция с 7-Series на BMW или A8 на Audi. В същото време новият Phaeton ще бъде още по-голям и направен по-скоро по вкуса на американците и на китайците. Това подсказва на кои пазари най-много ще разчитат за този модел във Волфсбург. 



Второто поколение на Phaeton ще бъде сглобявано на нова платформа, като платформата на А6, на която се прави сега, ще бъде изоставена. 



Двигателите ще бъдат V6 и V8, както и хибридна версия, същата която познаваме от новия Touareg Hybrid. Няма да има версии с W12 и V10 TDI. Очаква се второто поколение на Phaeton да се появи на пазара най-рано след около 2 години. 





0 от 500
  • #33
    0 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    bogatite karat ... kogato karat posche... lamborghini ferari ..... i taka natatak ...... a parvite 2 marki ... za na koncerna koito nai mnogo ste namraceli ... i koito si e sazdal ime iz sveta .....samo tuka v BG kat chuqt za vw im nastrahva mahchetata ..... e tova e veche komplersashtina
  • #32
    6 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    На мен тая кола ми харесва и то много. Поне така ми изглежда на снимките.
  • #31
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    bogatite nito bmw 7 karat nito mercedes s klasav interes na istinata ne karat a gi vozqt .... stava duma za bentli .. maibah ..... a ne bmw 7 ili s klasa mai kato nema ko da kajesh i ti nastrahva pirushinata
  • #30
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Еми не е премиум бе човек,какви българи те гонят,така е във целият свят!Богатите във целият свят знаеш какво карат!Ако дайхатцу примерно изкарат лимузина за 100.хил.евро кой ще си я купи,естествено че никой!Глупавичък си ти...неграмотен съшо така,допивай си каменицата и върви си лягай!
  • #29
    2 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    abe puberche risuvai si na raka i ne zanimavai horata s prostotiite si tuka se ne pokazvat koi kakvo oje a tova kakvo trebva i kakvo ne nemash nito vkus nito umeniq da boravish s rasterna grafika
  • #28
    1 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    problema ne e emblemata a mantalitetashtom edna emblema e kariterii za kachestvo imate golqm problem vsichkineshto moje da e hubavo stiga da nema emblema koqto ne vi dopadae po golqma kompleksarshtuina nemavseki sha si kupuva kola zaradi emblemata li da si izbie kompleksite s koli koito ne razvbira a koito imat dadena emblemacql svqt moje da kupuva neshto ama ne balgarite ne im haresvali emblemite
  • #27
    16 rate up comment 0 rate down comment
    САВАТА ( преди 15 години )
    Както каза един колега по долу:-Темата се повтаря...,повтарям се и аз....и всички стари баби,изпаднаха в екстаз!Майтап,да е весело:http://pics.data.bg/categories/1/общи/86297173137e84eff302ce87e74ebc20/vf
  • #26
    0 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    a che bentli kontinental i a8 sa na edna baza s ednakvi motori dali ima znachenie a ... che slagash bentlito otdelno ot a8i takiva izrazi kato mirizmi samo nekoe dechko okolo 20-22 godini sha kaje komentiraite tehnicheski dani i neshto svarzano s tehnikata po kolite mirizmite si gi drajte iz chervata
  • #25
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Фаетона е най качествения автомобил във този сегмент!Не ми се рови сега,но е тестван страшно много,каран със със над 300 без да спира докато не му свърши горивото!Уникално здрав,абе много интересно е,потърсете го.единствения му проблем е емблемата...също така не съм фен на вагените!
  • #24
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Бен от морето :) ( преди 15 години )
    Ех, тука пак се говори за миризми. Нищо ново. А относно А8 , 7ма серия и S класа: при еднакво оборудване А8 е с ~400кг. по-леко от конкурентите си заради алуминиевата конструкция (ASF), а от пониженото тегло разхода става по-нисък, ускорението се подобрява, спирачния път става по-къс, пътното поведение също се подобрява... По интериор и двигатели А8 с нищо не отстъпва на конкурентите, но ключово е теглото и точно затова А8 е най-добрия автомобил в най-високия клас (ако изключим бентлита и т.н.).