
Започва се с обединяване и евентуално съкращаване на дилърските центрове на Chrysler и Lancia в Eвропа. Крайната цел е на Стария континент да има около 800 центрове за продажба на Lancia. От Fiat заявяват, че се надяват тези промени да повишат продажбите на Lancia в Европа (заедно с моделите на Chrysler продавани като Lancia) до 300 000 на година.
Засега е известно, че като Lancia в Европа ще се продават Chrysler 300C, PT Cruiser, Sebring и Voyager (Town & Country в Северна Америка). Единствените места в Европа където ще се продават автомобили с марката на Chrysler ще бъдат Великобритания и Ирландия, където и досега не се продават автомобили с марката Lancia.
Във Fiat искат да маркетират Lancia като по-луксозна марка, стояща малко под моделите на Alfa Romeo, Saab и Volvo, но малко над моделите на Fiat и Ford. Главният проблем пред този план е това, че Lancia практически не е популярна в Европа.
Продажбите на марката са главно в Италия, а дори на големите европейски пазари като Германия и Франция, тази марка е практически малко известна. През миналата година Lancia произведе 121 000 автомобила, като около 102 000 от тях са били продадени в Италия и едва под 20 000 в останалите страни от Европа.

В Европа ще продължат да се продават другите марки от групата Chrysler. Моделите на Dodge ще се предлагат по-скоро като нишови автомобили - Viper, Challenger и 2011 Charger ще са основните модели за Европа. Най-известната и предпочитана марка от Chrysler в Европа ще си остане Jeep.

От Fiat казват, че всички модели на Jeep ще се продават в досегашните дилърски центрове на Chrysler, а там където няма такива, Jeep ще се предлага в центровете на Fiat и Lancia.


0