IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Дефект връща Panamera в сервизите

3176 екземпляра от най-новия продукт на Porsche са повикани в бокса.

Дефект връща Panamera в сервизите
Panamera - луксозното возило на Porsche и най-бързият седан на планетата е привикан в сервизите за отстраняване на неизправност. При общо 3176 екземпляра е открит дефект в предните кресла.

Според компанията дефектът е достатъчно сериозен и изисква незабавен ремонт. До момента няма регистрирани инциденти, причинени този проблем, но от Porsche поясняват, че в случай на авария, проблемът в седалките може да причини сериозни последици.

Според информацията, когато предните две кресла са в крайна позиция напред, обезопасителните колани не работят според стандартите на Porsche. За да работят максимално добре е необходимо интегрирането на допълнителен елемент, който ще гарантира безопасността на пътуващите, независимо от позицията на седалката им.

Ремонтът изисква 15 минути и е напълно безплатен, съобщават от Porsche.
0 от 500
  • #25
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Веселяк ( преди 15 години )
    Абезащо Порше като привиква в сервиза е реклама,а други като привикват е дефект? Факт е, че важна система в суперскъп автомобил не функционира 100% правилно. И ако Порше пускат на пазара модел без да са проверили всичко спрямо техните си стандарти, значи са мърлячи. Останалото е замазване на положението, захаросано за да се кефят фенове, които нивгаш няма да си купвт Порше.Защото ако се бръкнеш яко за кола, последното нещо което искаш да чуеш е, че в колата ти нещо не е съвсем измислено.
  • #24
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Е, не карам чак толкова изправен... но почти :)
  • #23
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Ами скоро ги сменях. Началото на годината. На около 55 000 километра. Не съм 100% сигурен, но беше след 50 000 километра, защо? :)
  • #22
    4 rate up comment 0 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    При максимално натискане на *** на спирачката в коляното задължително трябва да имаш чупка,иначе ако се удариш натискайки спирачката е равносилно да скочиш от балкона на пети...даже по зле защото в таза имаш чупка и направо ше ти се счупят ябълките....SHIT...
  • #21
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Мартин ( преди 15 години )
    ахахах. Кефят ме. Ето това е истината немски стандарти. Едва ли някой ще го отчете като дефект. Тия дето карат японски гнилочи да не пишат простотии.
  • #20
    5 rate up comment 1 rate down comment
    автофен ( преди 15 години )
    Преди малко в друга медия съобщиха, че проблемът бил следния- при максимално изтеглена напред седалка, коланът трудно се закопчавал....Ако е така, не са ли го видяли при първите екземпляри!?
  • #19
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Tarzan ( преди 15 години )
    Я обясни на колко време сменяш накладките на Королата?
  • #18
    8 rate up comment 7 rate down comment
    229 ( преди 15 години )
    за VW всичко се сговнясва. Вече не са номер 1 в Европа по продажби на коли, колите им са на последните места по надежност дори в собсвеното им списание - АБ, а сега и поршетете им се скапват. Добре че са немските пенсионери да поддържат продажбите ама и това е до време.
  • #17
    9 rate up comment 7 rate down comment
    антифриз ( преди 15 години )
    Каквото са захванали VW,всичко се сговнясва!
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    автофен ( преди 15 години )
    Най-вероятно седалката няма нищо общо. Аз предполагам, че когато коланът е повече издърпан, примерно от шофьор с бирено коремче, пиропатроните за натягане на колана при челен удар не са ефективни. Така мисля, не знам.