IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota представи модернизираната Corolla

След като обнови хечбека Toyota Auris, чиято премиера видяхме в Женева миналия месец, сега японската фирма показва и преминалия през фейслифт седан Corolla.

Toyota представи модернизираната Corolla
Модернизираната Corolla ще се продава в Европа още от следващия месец. 



Външните промени при Corolla модел 2010 се виждат лесно – нова предна броня с по-големи отвори за въздух, по-масивна решетка на радиатора, нова задна броня и задни светлини в нов стил. 



Наред с това модернизираната Corolla ще се предлага с нови лети джанти с размер 16 цола, а на външните огледала са се появили и мигачи. 



В интериора е модернизирана аудиосистемата, която вече е с USB-вход и системата Bluetooth за включване на телефон. Вътрешното огледало за обратно виждане е с интегриран 3.3 инчов дисплей, който показва образът даван от камерата за наблюдение на пространството зад колата. 



Двигателите при Corolla модел 2010, включват бензиновите с обем 1.3 и 1.6 литра, като в Европа още от базисния двигател ще се монтира и системата stop-start. Дизеловите агрегати също ще са два, с обем 1.4 и 2.0 литра.  
0 от 500
  • #30
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Немеца ( преди 15 години )
    Проверете спирачките... жълтурковци !
  • #29
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Treo ( преди 15 години )
    Не знам какво пишат по списанията за Golf.Колата е с някакво прилично качество,но само до там.Мирише си на евтинко и сглобката никак не е силната и страна.Тези кутии с два съединителя,не виждам кой ще се бръкне с 40 бона.А когато от другата година,когато и другите ги слагат,какво правим с голфа?Освен това е нещо сравнително сложно и като ги знам VW какви са мучовци,по-вероятно е да спечелиш от лотарията,от колкото да нямаш проблеми.За това и тези кутии имат символичен дял в продажбите на Golf.
  • #28
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Treo ( преди 15 години )
    икономична корола,... за пръв път чувам такова нещо!Те и дизел нямат икономичен.Единствено по-свестен трябва да е 2.0 D4-D(само той е с филтър за тв. частици),но с тези смешни 126 к.с. си е за музея.Конкурентите му вадят по 128 к.с. от 1.6 и харчат с литър по-малко.Тойота от доста време не се разиват правилно.
  • #27
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Tisho ( преди 15 години )
    Поне всички плюят 1.6 VVT-i... Не знам точно за коя модификация говорите, но аз карам корола 2004 г. с 1.6 VVT-i 110кс... Смея се, когато говорите за 'високия' й разход :)) Вярно е, че всичко зависи от това колко тежко се натиска ***, но със съвсем нормално карането си покривам заводските спецификации - в София 8-9, а извънградско 5-6. А колко е ненадеждна..не знам, аз продължавам единствено само техническите обслужвания да си минавам :))) Пожелавам на всички да си имат толкова 'ненадежден'..
  • #26
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Ben ( преди 15 години )
    Защо се самозалъгвате,не разбирам!Кого е бил голфа и къде?В Autobild,никъде другаде.А там дори не могат да обосноват защо му даат повече точки.Когато има някъде видео-тест голфа дори не е средняк,а е последен по всико,особено поведение в завои и спирачки.Бил Кола на годината,че то и Пунто беше Кола на годината.Всяки нов модел е Кола на годината.За мен голфа е една от лошите коли в класа си.
  • #25
    8 rate up comment 1 rate down comment
    hahooooo ( преди 15 години )
    спомняте ли си че в аутомедия имаше тест драйв на поло едното дизел другото бензин дизела беше с тая нова 7-степенна кутия докато бензина беше ръчка по каталог дизела беше по икономичен с 2 литра а на практика се оказа точно обратното така че тия немски списания дето си превъзнасят голфа и дизела са за *** приятел
  • #24
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Obrut ( преди 15 години )
    Ми защото не може - голфът може да се бори сам със себе си, защото няма конкуренция... демек или харесваш хубави коли, или си фен на голф, туй то...
  • #23
    4 rate up comment 7 rate down comment
    :) ( преди 15 години )
    Защо да не бъде ? Новият Голф бие всички в неговия клас дори и Ауди .. да не говорим за новата им технология 1.4 160 коня с турбо и компресор и новата 7 автоматична степенна скоростна кутия със 2 сухи съидинителя!От личен опит го казвам и съм много доволен карам го вече 7 месеца и във всички списания го хвалят...
  • #22
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Obrut ( преди 15 години )
    Добре де, ти четеш ли, или си пил малко повече? Аз ти казах, че многократно съм карал с тези двигатели, нали? В момента имам точно Аурис 1.6 ММТ, и реалният разход на градско е 8.2, и то когато жена ми кара... При мен е 0.5 надолу. И не разбрах точно кой е казал, че сменят 1.6 (който и вариант да е) поради висок разход. И е вярно това, което LEXUS казва - най-продаваната кола в света - с над 37 милиона. Айде сега мрънкай пак, ама дай и данни, не само фантазии...
  • #21
    7 rate up comment 1 rate down comment
    astrah ( преди 15 години )
    Нищо против VW,но не мисля че голфа може да бъде еталон за нещо.