+ голям багажник, комфортно окачване, добро поведение на пътя- малко място при задната седалка, лоша видимост от позицията на шофьора, малко пространства за поставяне на предмети в купето, липса на ESP дори като опция, скъпа поддръжка
История на модела2/00 Представяне на лимузината с четири или с пет врати 45 като фейслифт на 400. Мотори: 1.4 литров с 103 к.с., 1.6 литров с 109 к.с., 1.8 литров с 117 к.с., 2.0 литров V6 с 150 к.с. и 2.0 литров дизел с 101 к.с. ABS и четири еърбега са включени в базовото оборуване Classic. Има още две нива на обзавеждане в купето: Charme и Celeste
Ровър 45 притежава неочаквани качества в долния среден клас: яки мотори и удоволствие от карането. Чисто технически 45 представлява Хонда Сивик. Настройките естествено са направени от англичаните. Това се отнася за гъвкавото окачване, което напомня за благородния Ровър 75. Маневрен и прецизен като Сивик Ровър 45 демонстрира сигурност дори върху накъдрени от завои селски пътища. Директният, макар и малко тежък волан, също е наследство от Хондата.
Големият талант на 45 е скрит в задницата, където 465 литров багажник очаква да бъде натоварен. Това обаче е за сметка на вътрешното пространство. И отпред е тясно, макар че креслата са удобни, но отзад пространството е съвсем ограничено, няма свобода дори за главите на пътниците. Към моторите няма критики. От V6 до дизел с директно впръскване (дизелът е собствена разработка на Ровър) не липсват интересни технически предложения. Но това и при Хонда не е по-различно.Драстичната загуба на стойност при автомобилите Ровър може донякъде да се компенсира чрез дизеловия мотор на 45 или пък с V6...
Най-често срещани повредиМотор: проблеми с ангренажния ремък при дизел (00 г.), дефектни помпи на инжекциона, прекъснати въздуховодиЕлектрика: отделни случаи на проблеми с мениджмънта на мотора и имобилайзера, редки случаи на мокри свещи