IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нова версия на Ford Focus RS

Ограничена серия на Ford Focus RS500 с максимална мощност от почти 350 к.с. излиза на пазара в някои европейски страни тази седмица.

Нова версия на Ford Focus RS
От Ford показаха новата серия чрез тийзър видео на автомобила заснет в Белгия. Автомобилът е създаден заради интереса към тунинговите версии на Focus RS, като се появиха и автомобили с мощност около 400 к.с. 



Ford Focus RS500 ще запази практичността на сегашния RS, като ще има и задни седалки. Външният му вид обаче ще бъде по-екстремен, с голямо задно крило. Колата е с турбодвигател с обем 2.5 литра и мощност 261 kW (355 к.с.). Според изданието Auto Express, двигателят е подготвен и доработен от тунинговата фирма Mountune. 

RS500 ще бъде в матово черен цвят и ще има черни джанти. Ford Focus RS ще бъде произведен само в 8000 броя, а от специалната версия RS500 ще бъдат произведени само 500 автомобила. Ще се върнем към този автомобил след официалната му премиера, която е планирана за сряда. 


 
0 от 500
  • #16
    2 rate up comment 1 rate down comment
    dissaster ( преди 15 години )
    http://***.autogespot.com/nl/item/7296/matzwart-dit-is-de-ford-focus-rs500!.htmlизпревариха ви
  • #15
    4 rate up comment 1 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 15 години )
    byasna rezachka!
  • #14
    8 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Ами това е трасето за поведение на пътя в Льомел, Белгия, най-големия частен полигон на Форд в Европа.За дупки и бабуни си имат други специално проектирани трасета :), някои изкопирани от истински пътища. Не и от България де :), че ще се превърнат тествете в такива за смяна на гуми и джанти, не за поведение на пътя :).
  • #13
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    *** vidqxte li patq nqma6e edna dup4ica forda e unikalen kefi ma
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Естествено много цифри и се обърках xD Истинските стойности са на сухо: S3-1.40.35, 130i-1.41.90, RS-1.40.15. На сухо: На мокро: S3-1.22.85, 130i-1.24.30, RS-1.22.96. Такива са стойностите, дадени в АБ. Може би има и печатна грешка, защото показанията на сухо са по-слаби. Предпоалгам или са обърканите стойностите за сухо и мокро, или за мокро е сложена една минута най-отпред, вместо 2. Както и да е. АБ са изненадани от слабото представяне на 130i.
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    ...но бие Audi S3 и BMW 130i на пистата. S3 на мокро-1.25.85, 130i-1.24.30, RS-1.22.96.На сухо- S3-1.40.35, 130i-1.41.90, RS-1.40.15. RS e с 305 к.с., останалите с 265. Справка-АБ N24 от 2009 г.
  • #10
    9 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Момчета, не забравяйте чия рожба е този дзвер. Това e Team RS под ръководстово на Джост Капито, които са отговорни за Рали програмата на Ford. Освен, че основата е най-доброто шаси с предно предаване на пазара, в ръкава си Team RS има трикове като диференциал Quaife, кажи речи свален от WRC колата, специална система на предния МакФерсони RevoKnuckle и огромен опит и прецизност в настроването на шасита.Спокойно, тия момячета си знаят работата.Може да дърпа по малко, но ще е в рамкте на разумн
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    da ( преди 15 години )
    наистина sound-a е много добър.
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    И за мен кола над 250 коня с предно не е удачен вариант. Но...
  • #7
    4 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    А сега ще ми е интересно мнението на "любимото" ни списание АБ, както и на колегите, дето твърдяха в статията за SEAT Coupra, че 260 к.с. са много за предно предаване. Щом 260 са много, какво ли са 355? Предполагам, че въртящият момент е над 460 Nm. Чудя се, как ли ще се представи и късата база. За мен това е един рекламен ход на Форд-"Ето, ние разбираме много от окачване. Не ни трябва 4х4, за да ви направим точки в огледалата."