IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Започна серийното производство на Ford Figo

През миналата година индийското подразделение на Ford представи своя модел Figo.

Започна серийното производство на Ford Figo
Сега започва серийното му производство в завода на Ford в Ченай, Индия. 



Всъщност този модел не е нищо ново, а модернизирано старо поколение на Fiestа. Предната част на колата е доста изменена с нова маска, предна броня, фарове, капак на мотора и нови предни калници. Различна е и задната врата, както и формата на задния прозорец. 



Двигателят е четирицилиндров, бензинов, тип Duratec с обем 1.2 литра, който може да се движи с нискооктанов бензин 88. Комбинира се с механична скоростна кутия с пет степени IB5, също изработвана в Ченай. Колата може да се купи и с турбодизелов двигател Duratorq TDCi с обем 1.4 литра. 



Спирачките отпред са дискови, отзад барабанни. Окачването отпред е McPherson. Амортисьорите са двойни заради по-лошите пътища на които ще се използва автомобила. 



Дължината на индийския Figo и 3795 мм, широчината 1680 мм, а височината е 1427 мм. Разстоянието между осите е 2489 мм. Джантите са с размер 14 цола, а гумите са 175/65 R14. 





0 от 500
  • #13
    5 rate up comment 3 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 15 години )
    I otnovo fenomenalen udar ot F O R D - purvata avtomobilna kompania na vselenata!
  • #12
    4 rate up comment 2 rate down comment
    vargala81 ( преди 15 години )
    Ще ви кажа само,че това е индийската версдия,в сравнение с Тата Нано е 1000пъти по добра.
  • #11
    5 rate up comment 2 rate down comment
    1 ( преди 15 години )
    Нещо си се объркал. 911, Rav 4, Fusion и Golf Plus винаги са били лидери в класациите по надеждност. Тоест най-надеждни, а не обратното.
  • #10
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Aro ( преди 15 години )
    в един намски сайт пишеше за форд фюжън и голф плюс,че стоят повече в севрвизите,от колкото по пътищата.Това са най-недажедните коли за 2009,след тях била 911 и RAV4
  • #9
    12 rate up comment 2 rate down comment
    HD ( преди 15 години )
    хора,не се заблуждавайте!Първо пробвайте лично Голф 6 преди да цитирате Аутобилд колко добър бил.Аз карах на тест дизолв такъв голф и мога да ви кажа,че съм по-скоро разочарован.Оставете цената,в това е уловката.Всичко по голф 6 е супер евтино и легенено.
  • #8
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Alpine ( преди 15 години )
    Преди някакъв заблуден каиш спореше,че Форд имали собствени дизели,или нещо "съвместно" с Пежо.Е,нека да прочете днешния Аутобилд,на сравнението м/у Фокус,Голф и т.н. да види черно на бяло какво пише,че ДИЗЕЛИТЕ на Форд и Мазда СА СИ ЧИСТО ФРЕНСКИ!
  • #7
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Antpadre ( преди 15 години )
    Фюжъна е доста издържлив модел. Карам от 4 години такъв с 1,4 дизел двигател.Без проблеми - нито окачване нито двигател!
  • #6
    16 rate up comment 0 rate down comment
    sieger ( преди 15 години )
    Този Форд с тези двойни амортисьори е точно за българския пазар. И нашите пътища са лоши...
  • #5
    3 rate up comment 7 rate down comment
    OPC ( преди 15 години )
    хахаха wtf? Преди време май имаше една дума на руски "Фиго" някой сеща ли се какво ознавава?
  • #4
    11 rate up comment 2 rate down comment
    vingos ( преди 15 години )
    prav si minalata godina si vzeh novata octavia sus malko vruzi po eftino q zex ot nemski avtosalon zeh q 4isto nova tazi novata koqto e 2009/2010 sus facelift i pred 4 dena vlqzah vuv edna dupka vuv Varana i to kvo se slu4i ukrivena janta sus 4upen amortisoyr i puknata bronq sega q pravqt no mnogo lo6o zeh si q za 36 000 lv i sega ..... nqmam kusmet