IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi разбива магията на конкурентите

Този път Audi хвърли ръкавица на Ferrari, Lexus, Mercedes-Benz и BMW.

Audi разбива магията на конкурентите
Появи се поредното провокативно видео от рекламната война на автомобилните производители. Става дума за нова телевизионна реклама на Audi за Зимните олимпийски игри.



Както видяхте, в рекламата присъстват собственици(фенове) на автомобили от конкурентни марки, които както изглежда са под влиянието на магия, хипноза или с други думи - зомбита. Е, в края на рекламата магията е разбита, благодарение на колите с марка Audi, които отварят очите на хората...

Както изглежда немската компанията е стартирала доста агресивна рекламна кампания в опита си да се наложи на американския пазар. За това свидетелства и текста: "Audi is growing faster than BMW, Mercedes and Lexus" (Audi се развива по-бързо от BMW, Mercedes и Lexus), както и последните рекламни атаки на компанията, които можете да видите тук, тук и тук

Автомобилите в рекламата, които развалят магията на Ferrari California, Lexus RX, Mercedes-Benz C-class и BMW 3 са съответно: R8 V10, Q5, A5 и S4.

Благодарности на "asdasdasd".
0 от 500
  • #10
    6 rate up comment 5 rate down comment
    битурбо ( преди 15 години )
    хахаха..
  • #9
    14 rate up comment 8 rate down comment
    homer simpson ( преди 15 години )
    абе тия от луди наи добре да продават заводите на киа и да се занимават с шоубизнес.
  • #8
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    М/у другото в САЩ са вървежни точно такива "агресивни реклами" и почти всички автопроизводители правят такива...
  • #7
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Ауди могат да се мерят с бмв и мерц, а лексус са назад, но чак ферари.... Малко прекалено ми идва. Ферари са прекалено голям залък , нека ламборгини се занимават с тях.Накрая клипчето също не ми хареса - Vorsprung durch technik звучи по хубаво от Truth in engineering.
  • #6
    15 rate up comment 18 rate down comment
    delta ( преди 15 години )
    АУДИ започнаха да приличат на комплексиран пубертет, който иска да го смятат за пораснал. Всичко това означава едно - че все още са си недоразвити, то и затова растат най-бързо, нали са в пубертета. Има да дишат праха на БМВ до далбока старост :D
  • #5
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Обективен ( преди 15 години )
    Определено "разбиването" на зомбитата важи за S4! Далеч по-добър от аналога му 335.
  • #4
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Кирил ( преди 15 години )
    Рекламата никак не е лоша, например за Алроуд бих се замислил наистина, това е швейцарско ножче - 4х4, би-турбо бензин, полу кола, полу джип = кросоувър, голям багажник, сигурност, оферта е. Само да добавя, че дъртия със стиковете за голф седи пред Лексус ES. Данните на Ауди са за периода 2008-2009 (YTD) според Autodata Inc.
  • #3
    21 rate up comment 16 rate down comment
    dd ( преди 15 години )
    Не ми харесва, тия от АУДИ се самозабравиха нещо, че и с Ферари са тръгнали да се сравняват. А и това, че се развивали бързо, просто означава, че BMW i Mercedes са се развили отдавна, а AUDI ги догонват. Не че ще ги догонят скоро
  • #2
    7 rate up comment 22 rate down comment
    AlwaysUglyDesignsImp ( преди 15 години )
    AUDImedia, жалки сте!
  • #1
    14 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    AUDI imat dobar marketing ,no samo s nego sa za nikade