fallback

Сааб 9000/9-5/Saab 9000 & 9-5

+ много добри настройки на шасите, при по-старите модели много висока пасивна сигурност, високо ниво на комфорт - лоша видимост, висока загуба на стойност, висок разход на бензиновите мотори, шумен дизел

 История на модела9/84 Представяне на модела 90003/92 Еърбег за водача серийно9/94 Подобрения в модела. Нов 3.0 литров V6 мотор с 210 к.с.9/97 Смяна на модела: 9000 става 9-5. Версии седан и комби. Мотори от 150 до 200 к.с.9/01 Подобрения в модела. Мотори от 120 до 305 к.с.Автомобилът от солидна шведска стомана е редовен клиент на пътната помощ. Сааб е от онези марки, които живеят само от старата слава. Специално при 9000 и по-късно при 9-5 старите впечатления и реалността се разминават драстично. Което не променя достойнствата на модела: много пространство и виконо ниво на комфорт, а също и сигурно поведение на шосето. Комфортът на окачването е тясно свързан с мощността на мотора. Най-слабо се усещат неравностите по пътя в най-слабите версии. По мощните версии друсат по-яко пътуващите, което не е изненада като се има предвид фактът, че 9-5 разполага с версия с 305 коня през предно предаване. Такъв е случаят с представения през 2003 година 9-5 Турбо Аеро. Оборудването е богато. За сметка на това бяха направени някои икономии точно от сигурността. Еърбеговете бяха въведени със закъснение, а до началото на 2003 година още нямаше ESP за дизеловите модели. Разходите по един Сааб 9000 или 9-5 далеч надхвърлят средното за този клас, за сметка на това разполагате с луксозен лайнер.Най-често срещани повредиМотор: многобройни случаи на дефектни мотори и турбокомпресори (особено 98 г.)Запалване: дефекти в свещите и лулите, както и в управлението на мотора (98-99 г.г.)Обратни повиквания в сервизите на компанията: заради корозия на механизма на еърбеговете (99 г.), теглич, който се слага и сваля (97 г.), предна ос (01 г.), управлението на мотора (98-00 г.г.)  
Тагове:
fallback
  • #5
    Грипен ( преди 13 години )
    Горното е "писано" от някоя девойка имаша шофьорска книжка от цели 3 месеца, която нещо бърка SEAT и SAAB. Поне да знаеше английски, та да не и се налага за непознатите технически термини да ползва Google преводача. Смех...
  • #4
    F-OFF ( преди 13 години )
    Аз викам да не си правите напъни да пишете за неща, които сте виждали по снимки и чат пат, веднъж в месеца паркирани на някоя улица.....
  • #3
    OLI ( преди 13 години )
    Що за неграмотна простотия?!? Човек би си помислил, че това е поръчано да бъде написано така...
  • #2
    saab ( преди 16 години )
    Човека, писал тази статия понятие си няма от шведски автомобили. карам 9000 вече 4 години, и освен планираното поддържане нищо не съм правил по колата. Няма такъв здрав и корав автомобил!!!пътна помощ? да, веднъж ... когато отнесох картера в едно паве, стърчащо на пътя. Осъдих общината, а застрахователите покриха всичко.
  • #1
    rival ( преди 17 години )
    Това е един прекрасен автомобил,който може да се закупи на много прилична за класа си цена.Комфортът и поведението му на пътя са несравними.Мощен двигател с голям запас-без особенни проблеми става от 150 на 220 коня и това да скъсява живота на двигателя.А потдръжката му не е чак толкова скъпа, за справка e-bay.
fallback
Последни