
Промените във външния вид на Auris 2010 засягат главно предната, но също така и задната част. Промените отпред са доминирани от новите фарове и модернизираната радиаторна решетка. Подобна е рецептата за промени използвана от дизайнерите и за задната част – нови задни светлини и нова задна броня.
.jpg)
Промените в интериора започват от нов мултифункционален волан и преработено табло. Сега циферблатите на таблото са два големи кръгли, с по-класически вид. Нови са и тапицериите при модел 2010.

Двигателите използвани от Auris бяха неотдавна модернизирани от Toyota и в тази област няма да има много изненади. Моторите които ще се предлагат с Auris 2010 са три бензинови и три дизелови. Освен тях ще има и хибридна версия на Auris - HSD. Базисен двигател ще бъде 1.33 Dual-VVT. За да отговори на нормите Euro 5 мощността му е намалена с 1 kW (73 kW при 6000 об/мин). Максималният му въртящ момент от 128 Nm при 3800 об/мин не се променя, както и максималната скорост – 175 км/час. Ускорението от място до 100 км/час е за 13.1 секунди, а средният комбиниран разход е 5.8 литра на 100 км.


1