IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Пазарът на нови коли в България през 2009 г.

Кой продаде на най-много и какво означава много за родния пазар.

Пазарът на нови коли в България през 2009 г.
Представяме ви статистиката на Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България (ААП) за 2009 година. Данните обхващат периодът от януари до ноември месец 2009 г.

За единадесетмесечния период на тази година са реализирани продажбите на 23 697 нови автомобила, докато през същия период на 2008 година броят им е бил двоен, съобщава investor.bg

Продадените през ноември от членовете на ААП нови леки автомобили са 1636, като от тях най-голям дял се пада на Toyota (188 автомобила), следвана от Dacia (174) и Chevrolet – 142 нови автомобила.

Toyota е и най-продаваната марка за единадесетте месеца на тази година у нас - 2637 броя или дял от 11,13 на сто от продажбите на членовете на асоциацията. Volkswagen е реализирал 2145 нови леки коли, а Peugeot - 2106 броя. Близо е и Opel с реализирани 2068 нови автомобила.

След тях в класацията са Ford с 1834 броя, Citroen с 1742 и Dacia с 1608. Следващите - Skoda, Chevrolet и Renault са реализирали съответно 1356, 1271 и 801 нови леки автомобила.

Данните на асоциацията не обхващат всички продадени в страната нови превозни средства (някои вносители не са членове), но дори и с тяхно участие едва ли състоянието ще бъде по-добро.
0 от 500