Миналия път ви показахме успешното използване на известни лица за промотиране на автомобили, сега ще дадем примери за не особено подходящи фотоси на звезди с коли.
Статията е доста зле като замисъл, все едно е писана от пъпчасал задмониторен хлапак, който може само да завижда. Пишат се разни нелогични обяснения, защо нещо, което си е яко не е яко...
След като напрвих усилието да прочета изсмуканите от пръстите на анонимния автор брътвежи, се надявах поне да има доблеста въпросния младеж да си напише името. Не е нормално да публикуваш статия без подпис, та било то и псевдоним.Е, как сега да му обесня, че трябва да остави комплексите си на страна и да спре да вади думи от 'контекста'!Страшно глупава, повърхностна и детска статия!
не всички са толкова абсурдни. Какво му е на Найт райдър или на Агаси . Това е била модата тогава . А относно шумахер и 50-цент, проблема е в идейната концепция на рекламните специалисти. Стинг трябва да е до Ягуар ... но все пак . "мисли зелено " .. модерно е ..