
Познатият двигател би-турбо с обем 3.6 литра е заменен от шестцилиндровия двигател с обем 3.8 литра от Carrera S. Би-турбото е модернизирано заедно с интеркулъра и системата за впръскване на горивото. Така е повишена и мощността с 20 к.с., като вече достига 493 коня.

Докато сегашното Porsche Turbo беше заложило на сигурността в поведението на пътя, сега запазвайки достойнствата му, от фирмата са добавили повече удоволствие от управлението му. Това се дължи на промените в системата за управление Porsche Traction Management, която разпределя въртящия момент между предните и задни колела чрез електронно контролиран многодисков съединител.

Това дава доста по-спортно чувство при управлението на колата. Двигателят се комбинира с механична скоростна кутия с шест степени или по избор с PDK със седем предавки и два съединителя.

Скоростите при PDK могат да се превключват с лостчета монтирани зад волана, като дясното превключва предавките нагоре, а лявото ги сваля. Така сега се предлага алтернатива на бутоните с които се превключват скоростите. На волана има дисплей, който показва кой режим на управление се използва – Sport или Sport Plus.

Сега Porsche 911 Turbo ускорява от място до 100 км/час за 3.4 секунди с PDK (0.3 секунди по-бързо от днешната версия Tiptronic). Максималната скорост е 311 км/час. Въпреки по-добрата динамика, разходът на гориво при модернизираното Porsche Turbo е намален с около 0.3 литра на 100 км.
Продажбите на обновеното Porsche 911 Turbo стартират в Европа от ноември, като цената започва от 120 000 евро при купето и 130 000 евро при откритата версия.


0