IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche модернизира 911Turbo

Това е новото Porsche 911 Turbo, което е по-бързо, по-леко, по-мощно и има по-добър дизайн.

Porsche модернизира 911Turbo
Това е отговорът на Porsche на новите съперници от Ferrari, Lamborghini и дори Nissan с GT-R. Модернизираното Porsche 911 Turbo сега е по-силен конкурент от всякога. 


Познатият двигател би-турбо с обем 3.6 литра е заменен от шестцилиндровия двигател с обем 3.8 литра от Carrera S. Би-турбото е модернизирано заедно с интеркулъра и системата за впръскване на горивото. Така е повишена и мощността с 20 к.с., като вече достига 493 коня. 


Докато сегашното Porsche Turbo беше заложило на сигурността в поведението на пътя, сега запазвайки достойнствата му, от фирмата са добавили повече удоволствие от управлението му. Това се дължи на промените в системата за управление Porsche Traction Management, която разпределя въртящия момент между предните и задни колела чрез електронно контролиран многодисков съединител. 


Това дава доста по-спортно чувство при управлението на колата. Двигателят се комбинира с механична скоростна кутия с шест степени или по избор с PDK със седем предавки и два съединителя. 


Скоростите при PDK могат да се превключват с лостчета монтирани зад волана, като дясното превключва предавките нагоре, а лявото ги сваля. Така сега се предлага алтернатива на бутоните с които се превключват скоростите. На волана има дисплей, който показва кой режим на управление се използва – Sport или Sport Plus. 


Сега Porsche 911 Turbo ускорява от място до 100 км/час за 3.4 секунди с PDK (0.3 секунди по-бързо от днешната версия Tiptronic). Максималната скорост е 311 км/час. Въпреки по-добрата динамика, разходът на гориво при модернизираното Porsche Turbo е намален с около 0.3 литра на 100 км. 

Продажбите на обновеното Porsche 911 Turbo стартират в Европа от ноември, като цената започва от 120 000 евро при купето и 130 000 евро при откритата версия.  
0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ss ( преди 16 години )
    Промените по купето са козметични-само светлините и нови джанти са му изпраскали.Това е само фейслифт.Добавената мощност от 20к.с. е малка,но пък за сметка на това PDK си върши страхотно работата(за сравнение Ferrari 458 Italia ускорява от 0-100 също за 3,4 сек. с 560к.с. под капака...).И пак казвам това е само фейслифт!Нямам търпение до година -две да създадат новото поколение!Навярно преди това ще станем свидетели и на фейслифт от страна на GT2.Само времето ще покаже.
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    525td ( преди 16 години )
    Влизам да погледна.***,нали щеше в 17.00 да ме чакаш.Никъде не си писал за 11.30,пак се направи на разсеян.Аз сега тръгвам.Ако ти стиска ела на Метро с парите.Чао!
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Къде избяга бе 525td .. Такива битки дето само лаят из форумите а после се крият като мишки са ми най смешни ха ха ха.. Аз си знаех ,че ще се е насрал от страх и никви БМВ-та няма ха ха ха.. Къде ти е БМВ-то 2525 за 96000лв. ве *** страхлив нали щеше да идваш да ме биеш? от 11.50ч. до 12.15ч. чакахме.. Ама битката май се е наврял под леглото и сега се крие ха ха ха..
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Racer ( преди 16 години )
    то автомат не ми трябва макар че вече е доста голямо предимство GT2 е брутален автомобил GT серията е само за ценители а не просто за богатшчета ;)
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    A U D I R8 ( преди 16 години )
    В същия ценови клас ГТ2 със задно е за теб, но нямя автоматик. Иначе задното е с предимство само на пистата,
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Porsche ( преди 16 години )
    за разлика от повечето правачи на коли, които правят "революции" с автомобилите си Porsche - еволюират - по-добро, най-добро, безупречно...това е Porsche - безупречен автомобил
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Racer ( преди 16 години )
    това красиво бижу и доста бързо аз бих предпо4ел версия само със задно 4х4 сие за богаташчета дето незнаят какво правят зад волана на тази суперкола кабриото си е също много красиво дано сновата PDK кутия да превключва по бързо от вече остарелия Tiptronic ! общо взето колата унищожава конкурентите си напълно заслужено
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Ламборгини Галярдо е само 4x4. Самата система е нещо като задвижването куатро, разработено от Ауди.
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    A U D I R8 ( преди 16 години )
    Турбо е 4х4 , но движението отпред е мах. 30% . Със задно са винаги ГТ2 и ГТ3 , а Карера има със задно и 4х4. Но истината е в Турбинката , един от малкото супер спортисти който става за шофиране за всеки ден. А ето че хецна майката на прехваляния/незаслужено/ ГТ-Р.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    Ти не си наред! Повечето модели на Порше, Ферари, Ламборгини, Мазерати и т.н. са със ЗАДНО предаване! Имат си и модели с 4х4. Отвори им сайтовете и виж, че 2/3-ти от моделите им са със ЗААААДНО, разбра ли? ЗАДНО!