Изходна точка за новия модел са трите студии Kizashi, които бяха показани последователно в течение на миналите две години. Реализмът на серийния модел е отнел донякъде остротата в дизайна на концепциите, но голяма част от идеите е запазена. Голямата радиаторна решетка издава динамика, а дължината на каросерията възлиза на 4,65 метра, което обещава доста пространство. Междуосието на Kizashi е 2,70 метра, а моделът трябва да се предлага серийно с 18-цолови колела.

Вътре автомобилът е просторен, кокпитът е изваян по последната мода на извитите форми, инструментите са "вкарани в тръби". Облегалките отзад се сгъват, за да се увеличи обемът на багажника. Като опция се предлагат кожени седалки с електрически настройки и подгряване, а към детайлите се числят безключово стартиране, вход за iPod, Bluetooth свързаност и др.
Към техническите предимства на Kizashi се числи предаване на двиението към четирите колела, което може да се включва и изключва. С натискането на копче шофьорът може да избере дали задвижващи да са само предните или всичките колела. В Съединените щати (където автомобилът първо беше представен) Kizashi ще се предлага с 2,4 литров бензинов двигател. Той ще се комбинира с 6-степенна ръчна скоростна кутия или безстепенен CVT-автоматик. В бъдеще Suzuki ще пбанира да предложи и хибридна версия на модела.

Все още не е ясно, дали Kizashi ще бъде показан на автомобилния салон във Франкфурт този септември. Не се знае със сигурност дори дали лимузината ще се появи в Европа.
OЩЕ СНИМКИ


0