IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Suzuki Kizashi, този път официално

За японците Kizashi е крачка в нов сегмент.

Suzuki Kizashi, този път официално
Техните автомобили досега бяха по-скоро в ниския и компактния клас (като не броим всъдехода Vitara), където горната граница на европейския пазар се маркираше от модела Liana.

 

Изходна точка за новия модел са трите студии Kizashi, които бяха показани последователно в течение на миналите две години. Реализмът на серийния модел е отнел донякъде остротата в дизайна на концепциите, но голяма част от идеите е запазена. Голямата радиаторна решетка издава динамика, а дължината на каросерията възлиза на 4,65 метра, което обещава доста пространство. Междуосието на Kizashi е 2,70 метра, а моделът трябва да се предлага серийно с 18-цолови колела.



Вътре автомобилът е просторен, кокпитът е изваян по последната мода на извитите форми, инструментите са "вкарани в тръби". Облегалките отзад се сгъват, за да се увеличи обемът на багажника. Като опция се предлагат кожени седалки с електрически настройки и подгряване, а към детайлите се числят безключово стартиране, вход за iPod, Bluetooth свързаност и др.

Към техническите предимства на Kizashi се числи предаване на двиението към четирите колела, което може да се включва и изключва. С натискането на копче шофьорът може да избере дали задвижващи да са само предните или всичките колела. В Съединените щати (където автомобилът първо беше представен) Kizashi ще се предлага с 2,4 литров бензинов двигател. Той ще се комбинира с 6-степенна ръчна скоростна кутия или безстепенен CVT-автоматик. В бъдеще Suzuki ще пбанира да предложи и хибридна версия на модела.



Все още не е ясно, дали Kizashi ще бъде показан на автомобилния салон във Франкфурт този септември. Не се знае със сигурност дори дали лимузината ще се появи в Европа.


OЩЕ СНИМКИ
0 от 500