fallback

J.D. Power публикува доклада за качеството за 2009

Lexus е на първо място следван от Porsche, Cadillac, Hyundai и Honda.

Най-зле са Land Rover, Smart и Mini. J.D. Power и партньори класира автомобилите по броя на проблемите на 100 продадени коли. Средният показател за индустрията е 108 проблема на 100 продадени автомобила (спрямо 118 за миналата година, което е чувствително подобрение). Най-добре се представят Lexus (84/100), Porsche (90/100), Cadillac (91/100), Hyundai (95/100) и Honda (99/100). От американските автомобили Ford, Chevrolet и Mercury са в горната половина на таблицата с резултат по-добър от средния за индустрията, Chrysler е надолу, близко до дъното с резултат 136/100. Най-лошо се представя Mini със 165/100. Вижте пълната таблица.
Тагове:
fallback
  • #49
    chavv ( преди 15 години )
    Ако прочетеш какво и аз и други сме написали - в тази класация не се говори за дефекти и повреди, а собствениците на нови
  • #48
    RWD ( преди 15 години )
    Защо си мислите, че класацията има нещо общо със посещението на сервизи?? Объркали сте се!! Преведете си какво означава Initial Quality Study
  • #47
    Анонимен ( преди 15 години )
    форд са най ужастната марка автомобили, тракащи и чупливи. И освен форд трябва да имаш и японска кола коята да караш през повечето време когато фордът е в сервиз
  • #46
    RWD ( преди 15 години )
    Както обикновено хората тук твърде много се разпениха без да знаят реално за какво става дума. Тази класация не означава, че марките най-отгоре се развалят най-малко и обратното за тези долу. Тя показва какво е първоначалното задоволство на клиентите след покупка.
  • #45
    Бай хуй ( преди 15 години )
    Тези класации са жив ***.Преди месеци излезе по статистика на ДЕКРА които всички познаваме че СААБ 93 е най надежден в класа си до 100 000км пред Ауди А4 и Тойота Авенсис.Правят проучването на над 1000 автомобила от модел, а тук СААБ е на предпоследно място в класацията.Американците са злееееееее...
  • #44
    Анонимен ( преди 15 години )
    ти си *** к*рва нали
  • #43
    ohu-bohu ( преди 15 години )
    Много си невеж!В средата на годината излиза класацията на ADAC за настоящата година,ама ти и това не знаеш.Има една разлика обаче.В Германия VW са царе по прикриване на дефекти,ако си се интересувал,де!За това и са рекордьори по съдебни дела на клиенти.И не амо те.А извън Европа си личи каква е истинската картинка.Уви,този класация за мен е сто пъти по-реална от "родната" ADAC.
  • #42
    Анонимен ( преди 15 години )
    От статистиката на J.D. Power излиза следното: Че средно на 100 автомобила 108 влизат в сервиз! И то за тази година? Незнам каква е тази статистика ама моята кола за последните 2 години не е виждала сервиз нищо ,че е старичка на баща ми и на брат ми също. Излиза ,че новите коли за няколко месеца са изтъркали сервизите. По смешното е ,че за миналата година средно са били 200! Повече от ясно е ,че това са глупости. Ако е така то тогава сервизите трябваше да са повече от колите !
  • #41
    Vantage ( преди 15 години )
    Анонимен е прав.Класацията е неадекватна и ***. Още повече, че тъпни от рода на Най-задоволяваща кола за Германия - Тойота Приус - хахахах.. Те дори в Америка се бъзикат с нея!
  • #40
    RWD ( преди 15 години )
    Проучването е наречено "2009 Initial Quality Study". С други думи проучване на клиентското задоволство от качеството веднага след купуването на колата. Това не е проучване за дефекти на автомобилите. Няма как да ги имат при положение, че са чисто нови. Затова то е за 2009, защото анкетираните са били контактувани скоро след купуването на автомобилите им. Повтарям това изследване няма нищо общо с тези за дефекти на ADAC и TUV. Аутомедиа са направили малко подвеждащ превод с думичката - "проблеми"
fallback
Последни