fallback

J.D. Power публикува доклада за качеството за 2009

Lexus е на първо място следван от Porsche, Cadillac, Hyundai и Honda.

Най-зле са Land Rover, Smart и Mini. J.D. Power и партньори класира автомобилите по броя на проблемите на 100 продадени коли. Средният показател за индустрията е 108 проблема на 100 продадени автомобила (спрямо 118 за миналата година, което е чувствително подобрение). Най-добре се представят Lexus (84/100), Porsche (90/100), Cadillac (91/100), Hyundai (95/100) и Honda (99/100). От американските автомобили Ford, Chevrolet и Mercury са в горната половина на таблицата с резултат по-добър от средния за индустрията, Chrysler е надолу, близко до дъното с резултат 136/100. Най-лошо се представя Mini със 165/100. Вижте пълната таблица.
Тагове:
fallback
  • #139
    557 ( преди 15 години )
    Нещо което е пропуснато в превода "За да се получи този резултат, се отчитат 228 фактора, сред които цялостно удовлетворение от шофирането, поведение на двигател и трансмисия, проблеми на дизайна, дефекти и много други."
  • #138
    hanaan ( преди 15 години )
    Аз и на ADAC не вярвам 100 %,защото ги улавям в голяма разлика с резултатите от Италя в края на годината.Според италианците немските коли от 3 до 8 год. са представят на средно и под средното ниво на годишните прегледи.Не знам кой лъже,ADAC определено удрят по едно рамо на родните си марки,то е очевидно.Но най-вероятно и немците и италианците послъгват.Истината е,че немските коли отдавна нямат слава на особено надеждни.J.D.Power не са им виновни.Миналата година,напр.,Ауди беше доста напред.
  • #137
    hanaan ( преди 15 години )
    Ако е за 90 дни наистина е малко,но от друга страна тези 90 дни са както за едните така и за другите.Това не оправдава европейците.Излиза,че за първите три месеца колите им са катастрофа,в сравнение с Lexus и Hyundai,напр.
  • #136
    dario silva ( преди 15 години )
    Тук е преведено какво и как е било оценявано.Престанете с глупостите и дурвеното философстване. http://***.hyundai-indcommerce.com/bg/news/id/105
  • #135
    Анонимен ( преди 15 години )
    Кой говори за 90 дни?Освен това при каквито условия се едните,при такива са и другите.Какво се правите на ударени!На мен ми е по-смешно,че немските се развалят още в първите 90 дни,ха,ха,ха,...ташаааак!
  • #134
    Анонимен ( преди 15 години )
    Абе статията е пълен смях. Как за първите 90 дни? Кви дефекти? Та ако средно за 90 дни на 100 нови коли 108 влизат в сервиз то значи ,че сервизите трябва да са претъпкани!!! А една 5 годишна кола трябва да влиза по 20 пъти на година в сервиз !! Това са глупости и то ОЧЕВАДНИ!
  • #133
    Анонимен ( преди 15 години )
    Dori ne e napisyn sredniq probeg ot km. na kojto e pravena statistikata za6to e taka ne se znae? ne moge da se sravnqvat avtomobili izminali 10 000km s takiva izminali 80 - 90 000km. mnogo glupava statistika i naistina neto4na ...
  • #132
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ха ха ха ВАГините са след КИА, браво !
  • #131
    Ghost Rider ( преди 15 години )
    mnogo mi e interesno kak e stana lo ocenqvaneto ne6t0 tuka ne e pravilno ima kompanii prodali 300 000 avtomobila i drugi 1 000 000 normalno e teq s 1 000 000 da imat pove4e defekti zaradi po golqmata realizaciq na produkciq koeficentyt ne e smetnat pravilno i kato cqlo statiqta zbyrkana zamisleyte se samo ... statiqta e napisana prosto ej taka za glupavo komentari sled tova
  • #130
    G ( преди 15 години )
    Statiqta e dobra oba4e nikade ne se spomenava,4e sa vzeti na predvit defektite v parvite 90 dni sled zakupuvaneto na avtomobilite.Avtorite otnovo sa si spestili palnite podrobnosti,kato sa prepisvali.Oba4e kakto se vigda amerikanskite avtomobili dostigat po ka4estvo japonskite po-barzo ot o4akvanoto.Oba4e Nissan i Mazda nikakvi gi nqma.
fallback
Последни