fallback

J.D. Power публикува доклада за качеството за 2009

Lexus е на първо място следван от Porsche, Cadillac, Hyundai и Honda.

Най-зле са Land Rover, Smart и Mini. J.D. Power и партньори класира автомобилите по броя на проблемите на 100 продадени коли. Средният показател за индустрията е 108 проблема на 100 продадени автомобила (спрямо 118 за миналата година, което е чувствително подобрение). Най-добре се представят Lexus (84/100), Porsche (90/100), Cadillac (91/100), Hyundai (95/100) и Honda (99/100). От американските автомобили Ford, Chevrolet и Mercury са в горната половина на таблицата с резултат по-добър от средния за индустрията, Chrysler е надолу, близко до дъното с резултат 136/100. Най-лошо се представя Mini със 165/100. Вижте пълната таблица.
Тагове:
fallback
  • #9
    Анонимен ( преди 15 години )
    Американският сайт ***.kia.com бе оценен като най-добрия измежду всички уеб страници на автомобилни брандове според проучване на асоциацията JD Power. КИА Моторс Америка получи най-високата оценка за ефективно използване на сайта от посетителите, като скорост, навигация, съдържание и информация. Наградата е четвъртата поредна за КИА Моторс Америка. Уеб страницата е конструирана от компанията Animated Designs, LLC., ситуирана в Калифорния.
  • #8
    Анонимен ( преди 15 години )
    J.D. Power . Маркетингова компания,ЧАСТНА. и навсякъде е рекламирала само Американското. За миналата година избраха за най-добри лидери в обслужването в света- USA застрахов. компании нищо ,че точно те първи изгърмяха от кризата. Само за сравнение за 2008г. те публикуваха ,че в Европа най-харесваните марки са забележете:HondaToyotaLexus!! Нищо ,че са с много малки продажби. Тоест излиза ,че Европееца харесва японското но си купува два пъти по скъпи немски коли! И това ако не е явна манипулация
  • #7
    RWD ( преди 15 години )
    Нещо не ми се струва сериозно направен този доклад. Поне от информацията, която ни дава статията. Какво значи пролем в случая?? Ако за проблем се брои повреден стъклоповдигач при един производител и дефектна скоростна кутия при друг, то тази класация не може да ни даде точна представа за качеството. Не случайно при статистиките на ADAC и TUV се посочва точно в коя област имат проблеми изследваните автомобили - ходова част, двигатели, електроника и т.н.
  • #6
    marto ( преди 15 години )
    ХА,ХА,ХА,точно обратно е,европейците (немците) си правят як PR от около 2 години,ама вече я бяха подкарали през просото!Някакви губещи фирми (BMW,Mercedes,VAG...),се чудят как да свържат двата края,а в същото време си подобрявали (уж) качеството...?!?!...хайде бе!Слънцето да не започна да изгрява от запад,а?Май истината лъсна!
  • #5
    145 ( преди 15 години )
    Някой тук миналата седмица се пенеше,че Hyundai никога,ама никога нямало да стигнат Honda по качество.Honda били напълно недостижими!А като гледам... За 2008 поне Audi и Hyundai бяха един след друг,но за една година си личи кой как се е развил.
  • #4
    Анонимен ( преди 15 години )
    Кадилак!!! Тука има някаква огромна грешка!! Та Кадилак за миналата година бе избрана за най-лошо качетво! И най-много повреди!! Хюндай!!! Лелееее тука май-някой яко е плащшал да си направи пиар! Как може в Европа статистиката да показва ,че Ауди,БМВ и Мерцедес са с най-малко повреди а в САЩ да са най-зле МИНИ(БМВ) и SMART(Мерцедес)? Няква много наредена класация ми се струва това. Разбирам ,че GM фалира и има нужда от реклама, ама чак пък толкова.. то ясно ,че Американските ще си хвалят тяхно.
  • #3
    Българин ( преди 15 години )
    аВди е в средата на таблицата и диша прахоляка на горе долу половината от марките )
  • #2
    Kiro Manivelata ( преди 15 години )
    Mndaa ,ot klasatziyata na J.D.Power se vizhda , che v parvata desyatka 4 marki sa Made in Japan !
  • #1
    хех ( преди 15 години )
    Ауди диша прахоляка на Форд! И аз имам такива наблюдения.
fallback
Последни