fallback

Opel пуска Eco Insignia

Insignia ecoFLEX - нисък разход на гориво, без компромис с динамиката.

Приключиха тестовете за международните медии на Insignia EcoFlex - версията с най-ниски емисии на СО2 и съответно с най-нисък разход на гориво. По време на едномесечните тестове е постигнат минимален разход на гориво от 3.6 л/100 км, а средното потребление на гориво за целия период е в рамките на 5.0 л/100 км. Opel Insignia EcoFlex се оборудва с дизелов CDTI агрегат с обем 2.0 литра, доставящ 160 к.с. и 380 Нм въртящ момент. Ускорява от 0 до 100 км/ч за 9.5 секунди, а максималната скорост достига 221 км/чТози четирицилиндров 16-клапанов двигател е оборудван с турбокомпресор с променлива геометрия на фирмата Garrett и common rail система с многократно впръскване на горивото, която работи с налягане 1 600 бара.Opel Insignia EcoFlex се оборудва с 6-степенна механична предавателна кутия, която разполага със специален индикатор, който информира водача за оптималния момент за превключване на по-висока предавка.За ниското потребление на гориво и добрата динамика, заслуга имат и специално разработените от Michelin гуми с ниско съпротивление и оптимизираната аеродинамика на колата - пред задния мост са поставени облицовки на резервоара за гориво, горната част на отвора за охлаждане на радиатора е прикрит, затворен е централният отвор в предния спойлер, намален е просвета на автомобила и е „запечатана” долната част на радиатора.Insignia ecoFLEX седан и хечбек ще се предлагат от дилърите на Opel от началото на лятото на 2009 година. Вариантът Sports Tourer ще направи своя дебют тази есен.В България ценовото ниво стартира от 24 350 евро или 350 евро над цената на обикновената версия.
Тагове:
fallback
  • #6
    Nerealen ( преди 15 години )
    Само да добавя, че Бмв 320d започва от 65000 и само за боя в конфигуратора ми смъкнаха 1630 кинта!!! Не сравнявам едната марка с другата, но това си е пладнешки обир за мен.
  • #5
    Nerealen ( преди 15 години )
    Бъркаш нещо. В момента съм на конфигуратора на Инсигниата- 160 к.с. дизел, едишън, механична-49090лв.- с цвят 900лв и някаква кожа- 52000 и малко!!!
  • #4
    Анонимен ( преди 15 години )
    па и в крайна сметка в града за къде са ти повече коне ? 130-160 са напълно достатъчни
  • #3
    Анонимен ( преди 15 години )
    Най-обрания вариянт Козмо почва с базова цена от 50 000лв. в тази цена дори не влиза дори външната боя. Прекалено е скъпа ,за да конкурира останалите в сегмента. За боя доплащаш 900лв., дори еднозонов климатик няма и трябва да доплатиш за него още 600лв. Подлакътника и той с пари 300лв.Радио също няма, едва с 4AIR BAGS.. Бе обрана работа а парите като за Ауди и БМВ.. Една що годе добре обурудвана Инсигния отива над 60-70000лв.
  • #2
    Nerealen ( преди 15 години )
    За 50 000 лв и ако наистина поне се доближава до дадения разход, колата ще е доста добра.
  • #1
    Анонимен ( преди 15 години )
    Преди 8 години имах дизелова Вектра 2.0DTI 16V с 82к.с.,Невероятно икономичен автомобил! Направо миришеше нафтата! Заводско разхода и бе 3.8л. ама аз така или иначе си го засичах на около 4,3-4,5л. ,което за ония години си бе впечатляващо! Но пък тромавееше ама едното е за сметка на другото. Сега гледам новата Инсигния пак се среми към същото. Въпреки ,че ускорение от 0-100км. за 9.5сек. е малко тромаво за 160к.с. но е напълно достатъчно и в нормите на поносимата и що годе прилична динамика.
fallback
Последни