Insignia ecoFLEX - нисък разход на гориво, без компромис с динамиката.
Приключиха тестовете за международните медии на Insignia EcoFlex - версията с най-ниски емисии на СО2 и съответно с най-нисък разход на гориво. По време на едномесечните тестове е постигнат минимален разход на гориво от 3.6 л/100 км, а средното потребление на гориво за целия период е в рамките на 5.0 л/100 км.
Opel Insignia EcoFlex се оборудва с дизелов CDTI агрегат с обем 2.0 литра, доставящ 160 к.с. и 380 Нм въртящ момент. Ускорява от 0 до 100 км/ч за 9.5 секунди, а максималната скорост достига 221 км/чТози четирицилиндров 16-клапанов двигател е оборудван с турбокомпресор с променлива геометрия на фирмата Garrett и common rail система с многократно впръскване на горивото, която работи с налягане 1 600 бара.Opel Insignia EcoFlex се оборудва с 6-степенна механична предавателна кутия, която разполага със специален индикатор, който информира водача за оптималния момент за превключване на по-висока предавка.
За ниското потребление на гориво и добрата динамика, заслуга имат и специално разработените от Michelin гуми с ниско съпротивление и оптимизираната аеродинамика на колата - пред задния мост са поставени облицовки на резервоара за гориво, горната част на отвора за охлаждане на радиатора е прикрит, затворен е централният отвор в предния спойлер, намален е просвета на автомобила и е „запечатана” долната част на радиатора.Insignia ecoFLEX седан и хечбек ще се предлагат от дилърите на Opel от началото на лятото на 2009 година. Вариантът Sports Tourer ще направи своя дебют тази есен.В България ценовото ниво стартира от 24 350 евро или 350 евро над цената на обикновената версия.