fallback

Най-безопасният Mercedes-Benz

Mercedes представи своя нов Experimental Safety Vehicle (ESF), в който показва нови системи за сигурност.

За последен път подобен автомобил беше демонстриран от фирмата през далечната 1974 г. Сега ESF 2009 е създаден на базата на S400 Hybrid. Автомобилът показва редица иновационни системи за безопасност, като повечето от тях са функциониращи и готови за серийно приложение. Една от най-интересните системи е допълнителната спирачка монтирана на пода на колата. Тя се задейства автоматично, когато колата „усети” неизбежен удар. Тази система също така повдига предницата с до 80 мм, като пречи на колата да се „гмурне” под препятствието в което ще се удари. В новия ESF инженерите на Mercedes са разработили така наречените „надуваеми метални структури”, които подсилват защитата на пътниците при катастрофа. Сега съществуващите странични прегради срещу удар могат да бъдат запълнени с въздух под налягане между 10 и 20 бара. В интериора на колата специални механизми могат да придвижат седалките с 50 мм към центъра на кабината, ако компютърът на колата открие, че ще последва неизбежен страничен удар. Сред другите системи за безопасност демонстрирани в ESF можем да споменем и „умните гуми” или въздушната възглавница разположена в предпазните колани. Шефът на отдела за безопасност в Mercedes, Улрих Мелинхоф (Ulrich Mellinhoff) казва, че разработката не цели само да подобри резултатите на моделите на Mercedes при краш тестовете или да покаже още повече предпазни въздушни възглавници в автомобила. „ESF2009 ясно илюстрира подхода на Mercedes-Benz към бъдещите системи за пасивна и активна защита на пътниците”, допълва Мелинхоф.  
Тагове:
fallback
  • #22
    rory ( преди 15 години )
    триточковия колан е измислен от американците през 50-те.А Мерцедес има нещо общо със сателитната навигация,колкото аз имам нещо общо с мозъчната хирургия.
  • #21
    Анонимен ( преди 15 години )
    tova skoro shte stane ne ekstra a standartno oborudvane
  • #20
    volid ( преди 15 години )
    trito4koviq kolan, airbega, ABS, sat. navigaciq ...tova sa samo po-zna4imite ;)
  • #19
    Анонимен ( преди 15 години )
    haber nqmash kakvo e s500 kak se dviji kola s 200lm/ch kamo li 5000kub kola da ima razhod 7/1000 nqkoi malolitrajki nqmat takav razhod be maloumniko i ne se kazva turbo kompresor neuk idiottova sa 2 razlichni nehsta ima turbo ima i kompresor nqma nishto obshto ednoto s drugoto pisna im na horata da si izbivash kompleksa za malocennost
  • #18
    D2 ( преди 15 години )
    Не си ли отговаряш сам?!Той дори не е сядал в S-класа.Това е същия старозагорски *** с Б4-ката,ако не си се усетил вече.
  • #17
    Triforce ( преди 15 години )
    7/100 с 240 км/ч? Стига бе... на баща ми БМВ-то при 160 км/ч гори 8 и при 180 км/ч гори 10/100. Над 200 става чудо. Вярно, при голям мотор разхода е по-нормален, но след като дизел 2.5 при 160 гори 8/100, как еС-класа ще гори при 240 7/100? Може би при нанадолнище?
  • #16
    Котоошу ( преди 15 години )
    ТУРБОПЕДАЛ тоз двигател не е с турбо, и от център до център за 30" ама по две.
  • #15
    paylos ( преди 15 години )
    S500 ---- разход 7/100 бухахаха
  • #14
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ами аз не виждам нещо измислено от Мерцедес да е влязло масово...!!!Немците са много добри в саморекламата.
  • #13
    Nerealen ( преди 15 години )
    Ей ама ти наистина си много глупав- плоска ти е лъжата!!!
fallback
Последни