IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW X3: ПОДОБРЕНИЯ И МАЛЪК ФЕЙСЛИФТ ОТ ЕСЕНТА

Най-продаваният SUV в Германия ще получи две години и половина след премиерата си „подобрения в модела". Още преди да са се появили сериозни конкуренти в този клас BMW ще инвестира в X3 по-мощни мотори, нови детайли и не на последно място по-добър външен вид.

BMW X3: ПОДОБРЕНИЯ И МАЛЪК ФЕЙСЛИФТ ОТ ЕСЕНТА
Още когато автомобилът, определян от авторитетния "Süddeutsche Zeitung" като "Голямообемен-City-Jeep", беше представен, всички се чудеха защо всъщност в BMW са се отказали напълно от лакировка на предната и задната броня. Отговор няма и до днес, освен че това не може да е случайно. Може би това е трик, който от самото начало е предназначен да подчертае фейслифта? Новите брони вече са в цвета на колата, което осигурява на новия X3 съвсем друго излъчване. Четирите дюзи, предназначени за миене на фаровете вече са скрити с цел постигане на повече елегантност. Двата „бъбрека" на радиаторната решетка са една идея по-големи и дават възможност на познавачите с лекота да разберат по лака на напречните линии колко е инвестирал собственикът: при топмодела цвета им е титан, при останалите шестцилиндрови модели линиите са в цвят графитен металик, а при четирицилиндровите модели са просто черни.  

Страничният вид остава непроменен, но има известни корекции в задните светлини. Основната им форма остава непроменена, но заживява нов живот с LED светлина. Като цяло оформлението на задницата на автомобила остава неспокойно, а това усещане се подсилва от вече лакираната в цвета на колата броня.

В интериора се появява нов волан, отново с три лъча, вратите получават по-големи джобове, таванът - нови цветове. В крайна сметка BMW реши да направи ключа за управление на климатика и особено вътрешните „дръжи" на вратите от метал, а не както досега от евтина пластмаса, нещо което даваше поводи на критиците да спекулират. КЪМ ФОТОСЕСИЯТА BMW X3 2007Повечето новости всъщност се крият под предния капак. Те са познати от други модели на марката. 2,5 литровия шестцилиндров мотор вече разполага с 218 вместо 192 к.с., а 3.0 литровият с 272 вместо 231 к.с. Ускорението на двата агрегата също е подобрено съответно до 8.5 и 7.2 секунди до 100 км/ч, като средният разход същевременно е намален до 9.9 и 10.1 л/100 км. Двата модела получават по едно "s" в обозначението, т.е. "X3 2.5si" или „Х3 3.0si". Двата 2.0 литрови четирицилиндрови агрегата (бензин и дизел) с по 150 к.с. всеки остават непроменени, но 3.0 литровият дизелов мотор с 218 к.с. вече е с 10 км/ч по-бърз - с максимална скорост 220 км/ч. За първи път в историята на BMW дизелов мотор стои най-горе в предлаганата гама. Зад обозначението "3.0sd" се крие познатият от 535i Bi-Turbo шестцилиндров агрегат от последно поколение с 286 к.с. и 580 Nm максимален въртящ момент. С него Х3 ускорява до 100 км/ч за 6.6 секунди, а максималната му скорост е 240 км/ч. Разходът на тази топверсия е 8.7 литра/100 км или с 0.8 л повече отколкото при по-слабия, но в никакъв случай слаб дизел.  
0 от 500