IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi VS BMW - Войната продължава

Войната на производителите, която се разрази преди повече от две години по печатните и електронни медии, продължава.

Audi VS BMW - Войната продължава
Както вече ви информирахме, войната между двете компании започна още през 2006 година по страниците на печатните и електронни издания. В спора, редом с BMW и Audi, участие взеха първо Subaru, а после и Bentley, които по красноречив начин прекратиха макар и за кратко бойните действия.След няколко заядливи реклами по руските медии през 2007 година, бойно поле се премести на телевизионния екран в САЩ, където Audi пусна скандална реклама на новата А6.Последната фаза на войната на производителите, за която ви информирахме се разрази по билбордовете на булевард Santa Monica в Южна Калифорния. Там Audi постави билборд на новата А4 с надпис, който гласеше: "Your move, BMW" (Ти си на ход, BМW). Няколко дни по-късно баварската компания отвърна чрез два пъти по-голям билборд от другата страна на булеварда, изобразяващ новото BMW M3. Редом до спортната "тройка" на рекламното пано присъстваше и надпис "Checkmate" (шах и мат).Беше сигурно, че войната ще продължи, въпросът беше кога. Всичко беше в ръцете на Audi, които бяха на ход в остроумната рекламна война.

Преди официалният отговор на Audi, заклетите им фенове не се сдържаха и разпространиха дузина фотошопски реклами с най-различни провокативни рекламни текстове. Ето най-интересните сред тях:



Audi R8 - "The perfect answer to the Bavarian Defence" - (Перфектният отговор срещу баварската защита)



"Think again" - (Помислете отново)



"Check Yourself" - (Проверете себе си)



"Chess never really was our game" - (Шахът никога не е бил нашата игра)



"We would have never hired Chris Bangle" - (Ние в никакъв случай нямаше да наемем Крис Бенгъл)

Само няколко дни след това, новият билборд на булевард Santa Monica беше факт. На мястото на паното рекламиращо новата А4, Audi поставиха очаквания билборд на умопомрачителната R8. 

Рекламния текст или по-скоро отговора към BMW гласеше : "Time to check your luxury badge". "It may have expired" - (Време е да проверите луксозните си автомобили. Май издишат)



Отговор от страна на BMW не последва. Като че ли баварците заложиха на поговорката "по-умният винаги отстъпва първи" и за сега сложиха край на билборд войната в Южна Калифорния. 

На мястото на рекламата на BMW M3 вече стои друг билборд, нямащ нищо общо с автомобилите. Иначе ефектната реклама на R8 все още краси булеварда, но като че ли полза от нея вече няма...



Това че BMW спря военните действия, въобще не попречи на Audi да продължи автовойната, но на друг фронт. Този път на прицел бяха Mercedes-Benz. 



До билборд, рекламиращ Mercedes-Benz GLK с рекламен надпис "Attention, attention seekers." - (Внимание, търсачи на внимание), Audi поставиха провокативна реклама на Q5.

На нея е изобразена примитивна кола, наподобяваща куб, която най-вероятно Audi оприличават с Mercedes-Benz GLK. Съпътстващият надпис гласи "Attention seeking" - (Търсене на внимание). До примитивната кола, гордо стои Audi Q5 и надписа "Attention Grabbing" - (Внимание, което хваща окото).Както сами се убедихте, Audi са готови да воюват на няколко фронта едновременно, което означава, че войната съвсем не е свършила! Очакваме отговора на Mercedes-Benz и новите атаки на Audi...и на всички други производители, които се включат в маркетинговата автовойна.
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    187 ( преди 15 години )
    тишо е прав - лоша реклама няма, а тези са и духовити...wickedsixd - айде вземи освободи форум-а от малоумното си присъствие и ако няма какво да кажеш не яж ***, че като мляскаш пръскаш наоколо
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Тишо ( преди 15 години )
    Няма негативна реклама. Кой знае кога са се разбрали да си правят взаимно реклама. Това не е война със сигурност...А да, този който е превеждал надписите, е проявил или твърде голямо въображение, или няма и представа от английски език.
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    AUDI=Shit ( преди 15 години )
    ot merc da ne sa takiva tapanari kato tezi ot audi da sa ligavqt kato deca...audi nqkvi kompleksi izbivat struva mi se ...
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ВТФ ( преди 15 години )
    Абе статията добре проследява най-интересното от войната, и като цяло е готина, ама с тоя вашия превод от английски ще ме уморите от смях :) ["Attention Grabbing" - (Внимание, което хваща окото)]Тук вече почнах да колабирам :D
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    WickedSixD ( преди 15 години )
    аз съм писал тук когато ти си чел само обявите за коли по вестниците преди некролозите. и разбирам от коли бая повече от тебе мистър 'm' /искам и аз такъв ник дее*а/ така че не знам ти кой си и за кво се бориш,*** хората виждат че авди са марка за комплексирани селяни,така че марш под Б4ката и мълчи
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 15 години )
    Audi nai golemite :D
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    m ( преди 15 години )
    Ти не беше ли изгнил някъде бе селянин!Хайде дърпай откъдето си дошъл мухъл!Относно статията,Ауди и Бмв много добре си правят маркетинга хората а вие тука се дърлите за няма нищо!
  • #6
    1 rate up comment 2 rate down comment
    BMW man ( преди 15 години )
    Audi e kola za zadrasteniatsi
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    аЛуди ( преди 15 години )
    Ауди са типичен пример за комплексиран мениджмънт. Тази рекламна стратегия е по-характерна за някои азиатски компании. Нещастници, опитващи се да пременят фолксваген в луксозни дрешки.
  • #4
    0 rate up comment 1 rate down comment
    WickedSixD ( преди 15 години )
    авди комплексари! като тоя от клипа в бокса от съседната статия,гадни комплексари с повече пари от редовия гоуфаджия,*** ***.