fallback

Audi VS BMW - Войната продължава

Войната на производителите, която се разрази преди повече от две години по печатните и електронни медии, продължава.

Както вече ви информирахме, войната между двете компании започна още през 2006 година по страниците на печатните и електронни издания. В спора, редом с BMW и Audi, участие взеха първо Subaru, а после и Bentley, които по красноречив начин прекратиха макар и за кратко бойните действия.След няколко заядливи реклами по руските медии през 2007 година, бойно поле се премести на телевизионния екран в САЩ, където Audi пусна скандална реклама на новата А6.Последната фаза на войната на производителите, за която ви информирахме се разрази по билбордовете на булевард Santa Monica в Южна Калифорния. Там Audi постави билборд на новата А4 с надпис, който гласеше: "Your move, BMW" (Ти си на ход, BМW). Няколко дни по-късно баварската компания отвърна чрез два пъти по-голям билборд от другата страна на булеварда, изобразяващ новото BMW M3. Редом до спортната "тройка" на рекламното пано присъстваше и надпис "Checkmate" (шах и мат).Беше сигурно, че войната ще продължи, въпросът беше кога. Всичко беше в ръцете на Audi, които бяха на ход в остроумната рекламна война.Преди официалният отговор на Audi, заклетите им фенове не се сдържаха и разпространиха дузина фотошопски реклами с най-различни провокативни рекламни текстове. Ето най-интересните сред тях:Audi R8 - "The perfect answer to the Bavarian Defence" - (Перфектният отговор срещу баварската защита)"Think again" - (Помислете отново)"Check Yourself" - (Проверете себе си)"Chess never really was our game" - (Шахът никога не е бил нашата игра)"We would have never hired Chris Bangle" - (Ние в никакъв случай нямаше да наемем Крис Бенгъл)Само няколко дни след това, новият билборд на булевард Santa Monica беше факт. На мястото на паното рекламиращо новата А4, Audi поставиха очаквания билборд на умопомрачителната R8. Рекламния текст или по-скоро отговора към BMW гласеше : "Time to check your luxury badge". "It may have expired" - (Време е да проверите луксозните си автомобили. Май издишат)Отговор от страна на BMW не последва. Като че ли баварците заложиха на поговорката "по-умният винаги отстъпва първи" и за сега сложиха край на билборд войната в Южна Калифорния. На мястото на рекламата на BMW M3 вече стои друг билборд, нямащ нищо общо с автомобилите. Иначе ефектната реклама на R8 все още краси булеварда, но като че ли полза от нея вече няма...Това че BMW спря военните действия, въобще не попречи на Audi да продължи автовойната, но на друг фронт. Този път на прицел бяха Mercedes-Benz. До билборд, рекламиращ Mercedes-Benz GLK с рекламен надпис "Attention, attention seekers." - (Внимание, търсачи на внимание), Audi поставиха провокативна реклама на Q5.На нея е изобразена примитивна кола, наподобяваща куб, която най-вероятно Audi оприличават с Mercedes-Benz GLK. Съпътстващият надпис гласи "Attention seeking" - (Търсене на внимание). До примитивната кола, гордо стои Audi Q5 и надписа "Attention Grabbing" - (Внимание, което хваща окото).Както сами се убедихте, Audi са готови да воюват на няколко фронта едновременно, което означава, че войната съвсем не е свършила! Очакваме отговора на Mercedes-Benz и новите атаки на Audi...и на всички други производители, които се включат в маркетинговата автовойна.
Тагове:
fallback
  • #43
    delta ( преди 15 години )
    Заяла се мравката със слона ... добре, че са BMW та да карат и другите марки да прогресират, каквото видят от БМВ и тичат да го повторят, че да не закъснеят ....смешници
  • #42
    Nabludatel ( преди 15 години )
    С VW МАНТАЛИТЕТ/ширпотреба/ премиум коли не се правят/и продават/!
  • #41
    Nabludatel ( преди 15 години )
    С VW МАНТАЛИТЕТ-ширпотреба, премиум коли не се правят и продават!
  • #40
    Чичо Манчо ( преди 15 години )
    Не се карайте пичове! Най-хубавата кола е новата и служебната! Всичко останало е мерак на малките пишлета!P.s. Най-ме кефи тука, че всеки е карал всичко! Хахаха! И аз, и аз!
  • #39
    Чичо Манчо ( преди 15 години )
    Не се карайте пичове! Най-хубавата кола е новата и служебната! Всичко останало е мерак на малките пишлета!P.s. Най-ме кефи тука, че всеки е карал всичко! Хахаха! И аз, и аз!
  • #38
    Mitsubishi forever ( преди 15 години )
    абе хора не се карайте по добро от Митсубиши няма стига *** спорове!!! има само една марка коли-Митсубиши са тва дали БМВ или мерцедес или ауди е по-добрата таратайка не разбирам кво е толква важнно :)
  • #37
    imperator ( преди 15 години )
    Не е ли малко тъпо да парадираш с пари и луксозни автомобили? А сигурно една книга не си отворил през живота си. Браво!
  • #36
    imperator ( преди 15 години )
    Капитализмът започва да се разпада!
  • #35
    Triforce ( преди 15 години )
    Радвам се за собтсвеника на БМВ 7. Щом толкова много и се радваш, ще си щастлив с нея. Аз не я карах, баща ми я караше, аз се возих на тест драйв. АЗ карах едно Х6, от което съм разочарован, както и той от седмицата. Нищо особено, пък е кола за 150 бона. Никога, аз лично, няма да дам 150 бона за такова нещо. За тези пари ще си купя Jaguar XJ и макар, да е по-нисък клас, ще има повече екстри, по-яка возия и ще е по-обезшумен. Т.е. - ще е по-добре! Ауди А8 също е много добра алтернатива в класа.
  • #34
    toshiro ( преди 15 години )
    абе тука е много странно място, щом е пълно с хора, които си мислят че във Франция може да се произвеждат коли и то добри.Honda, The Power of Dreams
fallback
Последни