fallback

Audi VS BMW - Войната продължава

Войната на производителите, която се разрази преди повече от две години по печатните и електронни медии, продължава.

Както вече ви информирахме, войната между двете компании започна още през 2006 година по страниците на печатните и електронни издания. В спора, редом с BMW и Audi, участие взеха първо Subaru, а после и Bentley, които по красноречив начин прекратиха макар и за кратко бойните действия.След няколко заядливи реклами по руските медии през 2007 година, бойно поле се премести на телевизионния екран в САЩ, където Audi пусна скандална реклама на новата А6.Последната фаза на войната на производителите, за която ви информирахме се разрази по билбордовете на булевард Santa Monica в Южна Калифорния. Там Audi постави билборд на новата А4 с надпис, който гласеше: "Your move, BMW" (Ти си на ход, BМW). Няколко дни по-късно баварската компания отвърна чрез два пъти по-голям билборд от другата страна на булеварда, изобразяващ новото BMW M3. Редом до спортната "тройка" на рекламното пано присъстваше и надпис "Checkmate" (шах и мат).Беше сигурно, че войната ще продължи, въпросът беше кога. Всичко беше в ръцете на Audi, които бяха на ход в остроумната рекламна война.Преди официалният отговор на Audi, заклетите им фенове не се сдържаха и разпространиха дузина фотошопски реклами с най-различни провокативни рекламни текстове. Ето най-интересните сред тях:Audi R8 - "The perfect answer to the Bavarian Defence" - (Перфектният отговор срещу баварската защита)"Think again" - (Помислете отново)"Check Yourself" - (Проверете себе си)"Chess never really was our game" - (Шахът никога не е бил нашата игра)"We would have never hired Chris Bangle" - (Ние в никакъв случай нямаше да наемем Крис Бенгъл)Само няколко дни след това, новият билборд на булевард Santa Monica беше факт. На мястото на паното рекламиращо новата А4, Audi поставиха очаквания билборд на умопомрачителната R8. Рекламния текст или по-скоро отговора към BMW гласеше : "Time to check your luxury badge". "It may have expired" - (Време е да проверите луксозните си автомобили. Май издишат)Отговор от страна на BMW не последва. Като че ли баварците заложиха на поговорката "по-умният винаги отстъпва първи" и за сега сложиха край на билборд войната в Южна Калифорния. На мястото на рекламата на BMW M3 вече стои друг билборд, нямащ нищо общо с автомобилите. Иначе ефектната реклама на R8 все още краси булеварда, но като че ли полза от нея вече няма...Това че BMW спря военните действия, въобще не попречи на Audi да продължи автовойната, но на друг фронт. Този път на прицел бяха Mercedes-Benz. До билборд, рекламиращ Mercedes-Benz GLK с рекламен надпис "Attention, attention seekers." - (Внимание, търсачи на внимание), Audi поставиха провокативна реклама на Q5.На нея е изобразена примитивна кола, наподобяваща куб, която най-вероятно Audi оприличават с Mercedes-Benz GLK. Съпътстващият надпис гласи "Attention seeking" - (Търсене на внимание). До примитивната кола, гордо стои Audi Q5 и надписа "Attention Grabbing" - (Внимание, което хваща окото).Както сами се убедихте, Audi са готови да воюват на няколко фронта едновременно, което означава, че войната съвсем не е свършила! Очакваме отговора на Mercedes-Benz и новите атаки на Audi...и на всички други производители, които се включат в маркетинговата автовойна.
Тагове:
fallback
  • #63
    Iwaka ( преди 15 години )
    r8 :D :D :D edno m5 mu stiga da go nawre w kuchi gyz ;)
  • #62
    Vantage ( преди 15 години )
    Ауди а4 и БМВ м3 имат общо само в класа си. Кое е същото като на кола с 2.0FSI(например)й се отвръща с V8 420к.с. ???
  • #61
    Анонимен ( преди 15 години )
    ama ti si tipichen bmw fen... az lichno ne mislq che M3 i A4 mogat da se sravnqvat... zashto ne slojiha obiknovennata troyka aa onq groznata s cheterite vrati... xaxa ne mi otgovoarq znam che nqma da si priznaesh... zatova vzemi taq R8-ca i DGD
  • #60
    BMW 3 Series ( преди 15 години )
    БМВ отговориха на Ауди с кола от същия клас! Защо сега те показват R8? Да отговорят с мощна версия на А4.
  • #59
    Niki ( преди 15 години )
    Ponqkoga mi emuchno za BMW i za Audi, skusvat si guza ot bachkane i dizaineri i kompanii i Mercedes sa nedostijimi, tujno e da znaesh , che nqma kak da si purvi :((((
  • #58
    Анонимен ( преди 15 години )
    mnogo ste typi we
  • #57
    xtrax ( преди 15 години )
    Човек, не се хаби... Много си прав за различните насоки, но парадокса е че феновете на Ауди не реват толкова колкото тия на БМВ и Мерц. Както само казват тези под нас - кучето което лае... Но не забравяй че рекламите са в ядрото си провокация... и като чета коментарите си вадя извода че тази кампания е супер успешна...
  • #56
    Димитър ( преди 15 години )
    Момчета вие имам чувството, че сте още дечковци(което не е лошо), но няма абсолютено никакъв смисъл да се спори.Мерцедес са насочени към един тип хора,БМВ към съвсем друг, аАУДИ към вече адски различен. Гледам някой коментари от предишните статии един какво спорят четателите... Леле това е смехотворно. Всеки фен на една марка го знае, но нали трябва да има вражда и всеки се еже... Сега за статията: това е хитра провокационна политика от страна на АУДИ да бъдат забелязани. Интересно е.
  • #55
    ............. ( преди 15 години )
    absoliutno sum suglasen to ina4e audi nqma kak sami da prevlekat vnimanie
  • #54
    Julie ( преди 15 години )
    Nqkoi mizerni firmi kato AUDI stradat ot lipsa na vnimanie :D:D:D ama nqma koi da im go dade :D:D:D i vse pak:"по-умният винаги отстъпва първи" i po dobrite :P (v slu4eq sa BMW :P) :)
fallback
Последни