fallback

Audi отново хвърли ръкавица на BMW

Audi отново хвърли ръкавица на BMW, но този път баварците отговориха.

Само преди няколко месеца ви запознахме със скандалната телевизионна реклама на новата А6. В нея популярният актьор Джейсън Стейтъм (Jason Statham), бягайки от преследвачите си, караше недозавиващ Mercedes и адски трудно за управление BMW. След като и двата автомобила отидоха в автоморгата, загубилият надежда Стейтъм откри новата Audi А6, с която успя да избяга по ефектен начин.Както може би всички очаквахме, "войната" между Audi и BMW продължи, но този път по билбордовете на булевард Santa Monica в Южна Калифорния. Начало на "бойните действия" отново предприе Audi чрез билборд, рекламиращ новата A4. Предизвикателството към BMW бe отправено чрез надпис с едър шрифт, който гласеше: "Your move, BMW" (Ти си на ход, BМW).Няколко дни по-късно баварската компания отвърна чрез билборд от другата страна на булеварда, изобразяващ новото BMW M3. Редом до спортната "тройка" на рекламното пано присъства и надпис "Checkmate" (шах и мат).Преминаващите през булеварда приемат войната между двете компании с усмивка и с нетърпение очакват следващата серия скандални реклами.Продължението тукПрипомняме ви, че всичко започна още през 2006 година, когато BMW пусна печатен рекламен материал, който гласеше: "Честитим на Audi спечелването на наградата кола на годината в ЮАР".  "От носителя на титлата световна кола на годината".Разбира се, последва отговор от Audi. Малко след това компанията разпространи печатна реклама, която гласеше: "Честитим на BMW спечелването на титлата световна кола на годината". "От Audi, носител на шест поредни титли в надпреварата 24-те часа на Le Mans"Може би всичко щеше да спре дотук, ако във "войната" не се бяха намесили и Subaru. Японците се включиха с печатна реклама, която гласеше: "Браво на BMW и Audi за победите им в конкурсите за красота". "От производителя на най-добрия двигател на годината"Последни във "войната" се включиха Bentley, които имаха и последната дума в спора. Макар и без рекламен текст, тяхната реклама сама по себе си говори много и прекратява развихрилия се спор между автопроизводителите."Примирието" обаче бе кратко. "Войната" отново се разрази в Русия през 2007 година, след като Audi пусна реклама за навигационна система, специално разработена за руския пазар.В Бавария явно само това са чакали, за да натрият носа на конкуренцията с поредната си титла. Тяхната реклама гласеше: "Докато другите превеждат навигационни системи, ние създадохме най-добрия двигател в света".Така се стигна дотук. Битката на автопроизводителите през годините беше вълнуваща и ние вярваме, че най-интересното тепърва предстои.През годините сме били свидетели на още подобни случаи. Не само германските производители отправят предизвикателства към конкуренцията, чрез рекламите си.Подобна "война" се бе разразила между Vovlo и Saab в битката за най-сигурен автомобил. Тогава Saab предприе атака, пускайки рекламен материал който гласеше: "Да катастрофираш с Volvo e напълно безопасно". "Ако си седнал с Saab".Интересното в случая е че "войната" се пренася и сред феновете на Audi и BMW. Ето тази снимка се появи преди време в интернет пространството с надпис който гласи: "Ето това се случва когато нямаш Quattro"Феновете на BMW веднага подготвиха отговор: "Ето какво се случва когато имаш Quattro"Продължението тук

Тагове:
fallback
  • #142
    nosferatu ( преди 15 години )
    i ti si tolkova malumen kato pove4eto tuka we ... KAKVO ZNA4I 4E VEYRON E PO DOBRA OT M3 WE *** ????
  • #141
    Lubo ( преди 15 години )
    много забавна статия. Всички знаят,дори и тези които карат М3, какво се случва когато нямаш quattro :D
  • #140
    Анонимен ( преди 15 години )
    ...по въпроса за куатро системата...http://vbox7.com/play:f244fd21
  • #139
    audi ( преди 15 години )
    a audi go kazaxa-6axa nikoga ne e bil na6ata igra !!! stava vupros za koli !
  • #138
    stoichXS ( преди 15 години )
    Ти си жена....не важиш с мненияпо тази тема :) купи си червило и бегай
  • #137
    venci ( преди 15 години )
    Не ви разбирам защо спорите. Въпреки че карам БМВ и не мисля да изневерявам на стила си уважавам и другите марки коли. Коя е по дробра и коя не това е въпрос на различно виждане на всеки. А това че има рекламна война е добре защото така всеки автомобилен производител се стреми да се усъвършенства, от което печелим ние клиентите. Така че дали караш БМВ,Мерцедес или Ауди няма значение важното е да си доволен и да ти харесва :)))
  • #136
    Rozally ( преди 15 години )
    Абсолютно съм съгласна. Ауди е марката.
  • #135
    bmw са го написа ( преди 15 години )
    bmw са го написа ли адски точно: "шах и мат"
  • #134
    shady ( преди 15 години )
    a vie 4uvate li se kolko ste zle i 2mata ?
  • #133
    .. ( преди 15 години )
    "Abe харлеи ti znae6 li 4e ima 1 mercedes s koito 6te napravq na sol 93 % ot bmw-tata 4uval li si za "Mercedes Rentech" A?! "A ti chuval li si za BMW G-Power ?
fallback
Последни