fallback

Audi отново хвърли ръкавица на BMW

Audi отново хвърли ръкавица на BMW, но този път баварците отговориха.

Само преди няколко месеца ви запознахме със скандалната телевизионна реклама на новата А6. В нея популярният актьор Джейсън Стейтъм (Jason Statham), бягайки от преследвачите си, караше недозавиващ Mercedes и адски трудно за управление BMW. След като и двата автомобила отидоха в автоморгата, загубилият надежда Стейтъм откри новата Audi А6, с която успя да избяга по ефектен начин.Както може би всички очаквахме, "войната" между Audi и BMW продължи, но този път по билбордовете на булевард Santa Monica в Южна Калифорния. Начало на "бойните действия" отново предприе Audi чрез билборд, рекламиращ новата A4. Предизвикателството към BMW бe отправено чрез надпис с едър шрифт, който гласеше: "Your move, BMW" (Ти си на ход, BМW).Няколко дни по-късно баварската компания отвърна чрез билборд от другата страна на булеварда, изобразяващ новото BMW M3. Редом до спортната "тройка" на рекламното пано присъства и надпис "Checkmate" (шах и мат).Преминаващите през булеварда приемат войната между двете компании с усмивка и с нетърпение очакват следващата серия скандални реклами.Продължението тукПрипомняме ви, че всичко започна още през 2006 година, когато BMW пусна печатен рекламен материал, който гласеше: "Честитим на Audi спечелването на наградата кола на годината в ЮАР".  "От носителя на титлата световна кола на годината".Разбира се, последва отговор от Audi. Малко след това компанията разпространи печатна реклама, която гласеше: "Честитим на BMW спечелването на титлата световна кола на годината". "От Audi, носител на шест поредни титли в надпреварата 24-те часа на Le Mans"Може би всичко щеше да спре дотук, ако във "войната" не се бяха намесили и Subaru. Японците се включиха с печатна реклама, която гласеше: "Браво на BMW и Audi за победите им в конкурсите за красота". "От производителя на най-добрия двигател на годината"Последни във "войната" се включиха Bentley, които имаха и последната дума в спора. Макар и без рекламен текст, тяхната реклама сама по себе си говори много и прекратява развихрилия се спор между автопроизводителите."Примирието" обаче бе кратко. "Войната" отново се разрази в Русия през 2007 година, след като Audi пусна реклама за навигационна система, специално разработена за руския пазар.В Бавария явно само това са чакали, за да натрият носа на конкуренцията с поредната си титла. Тяхната реклама гласеше: "Докато другите превеждат навигационни системи, ние създадохме най-добрия двигател в света".Така се стигна дотук. Битката на автопроизводителите през годините беше вълнуваща и ние вярваме, че най-интересното тепърва предстои.През годините сме били свидетели на още подобни случаи. Не само германските производители отправят предизвикателства към конкуренцията, чрез рекламите си.Подобна "война" се бе разразила между Vovlo и Saab в битката за най-сигурен автомобил. Тогава Saab предприе атака, пускайки рекламен материал който гласеше: "Да катастрофираш с Volvo e напълно безопасно". "Ако си седнал с Saab".Интересното в случая е че "войната" се пренася и сред феновете на Audi и BMW. Ето тази снимка се появи преди време в интернет пространството с надпис който гласи: "Ето това се случва когато нямаш Quattro"Феновете на BMW веднага подготвиха отговор: "Ето какво се случва когато имаш Quattro"Продължението тук

Тагове:
fallback
  • #2
    Най-бързото А У Д И ( преди 15 години )
    Вместо и-драив да се чете х-драйв.
  • #1
    Най-бързото А У Д И ( преди 15 години )
    При първия дъжд 90% от катастрофи са на БМВ, по пиклива кола баварката няма.А и-драйв е такава порнография, че нямам думи. Зимата на един заледен баир, Х6 със зимни нови Пирелки не можа да го изкачи и чак след три опита, и помощ от публиката излезе.А в същото време минаха 15-20 коли само с предно предаване и МЛ, и КУ5 , аз с моята осмица ако имах теглич, щях да го дръпна чак на връх Шипка. QUATRO на АУДИ е номер 1.
fallback
Последни