fallback

Audi RS5 ще е с V8 двигател и мощност 450 к.с.

Става ясно, че бъдещият Audi RS5 ще бъде с двигателят V8 с обем 4.2 литра, монтиран сега на RS4 и R8.

Според най-новите информации, автомобилът ще има мощност 450 к.с., което означава, че основният конкурент BMW M3 ще изостава с 30 к.с. Двигателят на бъдещия Audi RS5 ще се комбинира със скоростната кутия S-Tronic, която има два съединителя и седем предавки. Предаването ще бъде изпитаната система 4х4 Quattro. Спирачките ще са керамични. Най-новите шпионски снимки показват, че във външния вид на Audi RS5 ще правят впечатление големите отвори за въздух, алуминиевите черупки на външните огледала и новата изпускателна система. Ще се върнем на този автомобил когато се появят повече данни за него.
Тагове:
fallback
  • #58
    бавареца ( преди 14 години )
    това което май не знаеш е че common rail е измислена от фиат и алфа ромео и продадена на Бош по времето когато италианците бяха много зле с кеша... така че ауди има толкова общо с това колкото и всеки друг който сега я купува от Бош.
  • #57
    xtrax ( преди 15 години )
    kato izkliuchim formata na stopovete (leko sa mi stranni) kolata ima mnogo chista, tochna i nenatrapchiva liniq... bravo na Audi... samo se chudq kakva e prichinata da ne pravqt 500-600 konq i da natrivat nosa na drugite germanci deto vse se reklamirat po tiq forumi... ? priemam otgovori - ne reklami i prostotii... 10x
  • #56
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    Eто за тези които се интересуват аз това знам
  • #55
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    2003:Трето поколение Common Rail с бързопревключващи пиезо инжектори за коли.Предимства: до 20 % по-ниски емисии или до 5 % повече мощност или до 3 % по-нисък разход на гориво или до 3 dB(A) по-малко шум от двигателя.Налягане на впръска: 1,600 bar.За първи път използвана от: Audi.
  • #54
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    2001:Второ поколение Common Rail за пътнически автомобили прави дизеловите двигатели още по-икономични, чисти и мощни.Налягане на впръска: 1,600 bar.За първи път използвана от: Volvo и BMW.2002:Второ поколение Common Rail за камиони води до по-ниски емисии на изгорелите газове, подобрена консумация на гориво и повече мощност.Налягане на впръска: 1,600 bar.За първи път използвана от: MAN.
  • #53
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    1999:Система Common Rail за камиони.Налягане на впръска: 1,400 bar.За първи път използвана от: Renault (RVI).
  • #52
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    Етапи в развитието на системата Common Rail на Bosch:1997:Първата в света система Common Rail за пътнически автомобили.Налягане на впръска: 1,350 bar.За първи път използвана от: Alfa Romeo и Mercedes-Benz.
  • #51
    edin ( преди 15 години )
    Audi sa dosta prehvaleni. Modelite sled 2000god neprekysnato davat niakakvi defekti s elektronikata, ako prochetete oplakvaniata v nemskoto izdanie na *** bild za velikoto TDI mai shte ste na drugo mnenie...totalna izlagacia i defekti za hilqdi evro,samo che tam povecheto koli sa garancionni i na germancite ne im puka...a v bg karaneto na ikonomichen diesel dosta skapo ni izliza poniakoga.
  • #50
    Levent ( преди 15 години )
    Zdr, ne kazvam 4e sam golqm razbira4, sa6to i mn bogat, no i sam karal nqkoi ne6ta. Posledno sam na ML270. Uvajavam Audi i drugite marki, gledam nqkoi davat linkove da se 4etat za dvigateli, spored men nai-sa6testvenoto, koeto trqbva da se pro4ete e tova http://***.ukipme.com/engineoftheyear/categories.html Vijte vsi4ki kategorii i se varnete godini nazat, to se vijda koq marka imat nai-dobrite dvigateli.
  • #49
    555 ( преди 15 години )
    Голям си дупе.П*дал
fallback
Последни