fallback

Турбо-двигател в новото BMW M3

От компанията потвърдиха, че в новото поколение на BMW M3 ще се интегрира по-малък турбо-агрегат.

Лично шефът на M Division в BMW Лудвиг Вилиш (Ludwig Willisch) съобщи, че новата М3, която ще видим през 2013 година ще се захранва от V-образен шест цилиндров турбо-агрегат.Първото BMW M3, което видяхме в края на 80-те години на миналия век, използваше високоефективен, четири цилиндров, атмосферен двигател. Втората и третата генерация на спортната тройка се захранваха от шест цилиндрови агрегати, а в настоящата се поставя V8 двигател с обем 4.0 литра, който е базиран на V10 агрегата на М5 и М6.В предстоящото BMW M3, германците ще се завърнат към шестте цилиндъра, но този път двигателя ще бъде V-образен, оборудван с тубро. Вилиш съобщи още, че този двигател няма да бъде базиран на награденият 3.0 литров туин-турбо мотор на компанията, а ще бъде изцяло нова разработка. Според информацията, новият турбо-мотор ще доставя мощност близка до тази на стоящата М3, но ще предлага по-добра динамика. Шефът на M Division не уточни дали двигателя ще се оборудва с една или с две турбини, но поясни че купето на новата М3 ще бъде значително по-леко, което ще предостави на колата управление близко до това на перфектно балансираният модел - Е30 на BMW М3.Лудвиг Вилиш, също така потвърди информацията, че новата Серия-1 няма да получи М-версия, но ще предлага модел с динамиката, която доставят М-колите на BMW. Както вече писахме той ще се захранва от четири цилиндров турбо-двигател, доставящ 300 конски сили. Лекото купе и голямата мощ, която обещават от компанията за варианта Supersport на Серия-1, предполага още по-сериозна препратка към култовата М3 от края на 80-те години на миналия век.
Тагове:
fallback
  • #25
    Blago ( преди 15 години )
    научете се да пишете на кирилица и се постарайте все пак да пишете и грамотно!
  • #24
    buthy ( преди 15 години )
    как така бмв ще прави v6 вие побъркахте ли се?-това към рекактораи друг път сте писали подобни глупости като бмв с такъв тип двигател произведен преди време,това за първи път го чувам,не познавате изторията на фирмата
  • #23
    555 ( преди 15 години )
    "...било друга бира..." а бе,***,я "цъкни" газта на голфчето е бегом марш към Струпец!Айде да те нема.... педи
  • #22
    Renault fan ( преди 15 години )
    аз без X-drive не мога!
  • #21
    Alex ( преди 15 години )
    Отврат да сложат турбо на М-ката. Аз лично харевам настоящата М3 V8 4 литра атмосферен ПЕРФЕКТНО! Това е. И със сугурност някй ще се изцепи че иска и Х-drive да има.
  • #20
    NANI ( преди 15 години )
    Не е нужно да си се возил в определена кола,за да знаеш,че е по-добра от втора, в случая Нисан GTR oт М6,М3 и SL 55 AMG,разбира се ако ги сравняваме по критерий спортен дух:)))
  • #19
    R ( преди 15 години )
    Palq4o ti mai ne razbra kakvo napisa germanskite koli bili minumum 5 g. nazad v tehnologiite.Selski zamal4i i ne se obajdai!Nqkoga da si se vozil v M6 M3 SL 5.5 amg ?Ti nqkoga ka4val li si se na grugo osven Golf 2-ka 4e se obajdash NEPODGOTVEN!!!
  • #18
    Веско ( преди 15 години )
    GTR - продава се от една година вечегерманските ретро кошници минимум 5 години назад в технологиите :)
  • #17
    ........... ( преди 15 години )
    v slu4eq nqma smisal da gledame istoriqta za6toto vsqko novo pokolenie na M-versiite e razli4no prosto 6te e jalko firma kato BMW da si razvalq imiga s malolitrajki az sum protiv tova daje ako ima zakleti fenove na markata predlagam da suberem podpiska sre6to tva ne6to
  • #16
    ojh23ih5i ( преди 15 години )
    BMW М и V6 та даже и турбо?! Тия са луди, но им пожелавам да постигнат по-добър резултат и от M3CSL !!!
fallback
Последни