fallback

Турбо-двигател в новото BMW M3

От компанията потвърдиха, че в новото поколение на BMW M3 ще се интегрира по-малък турбо-агрегат.

Лично шефът на M Division в BMW Лудвиг Вилиш (Ludwig Willisch) съобщи, че новата М3, която ще видим през 2013 година ще се захранва от V-образен шест цилиндров турбо-агрегат.Първото BMW M3, което видяхме в края на 80-те години на миналия век, използваше високоефективен, четири цилиндров, атмосферен двигател. Втората и третата генерация на спортната тройка се захранваха от шест цилиндрови агрегати, а в настоящата се поставя V8 двигател с обем 4.0 литра, който е базиран на V10 агрегата на М5 и М6.В предстоящото BMW M3, германците ще се завърнат към шестте цилиндъра, но този път двигателя ще бъде V-образен, оборудван с тубро. Вилиш съобщи още, че този двигател няма да бъде базиран на награденият 3.0 литров туин-турбо мотор на компанията, а ще бъде изцяло нова разработка. Според информацията, новият турбо-мотор ще доставя мощност близка до тази на стоящата М3, но ще предлага по-добра динамика. Шефът на M Division не уточни дали двигателя ще се оборудва с една или с две турбини, но поясни че купето на новата М3 ще бъде значително по-леко, което ще предостави на колата управление близко до това на перфектно балансираният модел - Е30 на BMW М3.Лудвиг Вилиш, също така потвърди информацията, че новата Серия-1 няма да получи М-версия, но ще предлага модел с динамиката, която доставят М-колите на BMW. Както вече писахме той ще се захранва от четири цилиндров турбо-двигател, доставящ 300 конски сили. Лекото купе и голямата мощ, която обещават от компанията за варианта Supersport на Серия-1, предполага още по-сериозна препратка към култовата М3 от края на 80-те години на миналия век.
Тагове:
fallback
  • #35
    RWD ( преди 14 години )
    Мани ги, разбирачи са :) Просто никога не са чували за баланс на масите. Простосмърни са... ;)
  • #34
    RWD ( преди 14 години )
    Някак си, ама хич не мога да го повярвам. Да ме извиняват авторите на статията, турбо разбирам да сложат, ама пък чак V-образен мотор, ша *** извинявате :) БМВ винаги са били с огромни предници и си има достатъчно място за перфектия редови шестак. Само сте пропуснали да напишете, че ще бъде и с предно предаване ;)
  • #33
    profesoriii ( преди 14 години )
    vie ste palni *** rs i amg kakav konkurent mogat da sa na m3??? osven po elasti4nost ot 0 - 100 do tam e konkurenciqta bqgaite si pusnete edno klip4e kade dyrpat kolite na pista i mi kajete edna m-ka kade pada ? M-kata gi razbiva otvsqkade a konkurenciqta e mejdu audi i mercedes bmw e mnogo napred tova e samata istina !
  • #32
    Bavaretza ( преди 15 години )
    от: Bob( преди 1 месец )Пич, ми това е единствената добра новина в статията - най-накрая да сложат турбо на М-ките. Сега остава да стане 4x4 и ще могат да се борят срещу RS и AMG. А сега с тия 8000 оборота, на които вадиш максимална мощност си е чиста излагация. - От Бавареца ... че БМВ са по - добри от RS , единствен конкурент - AMG
  • #31
    tan4o ( преди 15 години )
    razbira se 4e 6a barnat ne6to vse po hubavo ot predi6noto tova vse pak si e M seriqta nema lo6o BMW vsi4ki sa perfektni
  • #30
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    май ги бъркаш с опел
  • #29
    ........... ( преди 15 години )
    a e sme6nik hodi da prai6 svirki nqkade koga sa pravili BMW 6evni ma6ini e sme6nik
  • #28
    delta ( преди 15 години )
    bmw са правили шевни машини но и там са се *** сега коли правят е*ати марката
  • #27
    renault megane ( преди 15 години )
    mnogo me radvat tiq M-ki we :S
  • #26
    Bob ( преди 15 години )
    Пич, ми това е единствената добра новина в статията - най-накрая да сложат турбо на М-ките. Сега остава да стане 4x4 и ще могат да се борят срещу RS и AMG. А сега с тия 8000 оборота, на които вадиш максимална мощност си е чиста излагация.
fallback
Последни