fallback

Във Volkswagen вече обмислят бъдещия Golf VII

Volkswagen през последните години беше критикуван често заради консерватизма при създаването на новите поколения на Golf.

Дори при появата на Golf VI имаше коментари, че това е по-скоро фейслифт на предишното поколение, отколкото изцяло ново поколение на модела. Вероятно затова, само месеци след като шестата генерация на най-популярния модел на VW влезе на пазара, от фирмата вече обмислят как да изглежда заместника, който ще се появи през 2012 г. Тук е изненадата, защото това са няколко години по-рано от очакваното. В изданието AutoExpress се появи първият компютърен образ на Golf VII. И при него няма драматични промени и както обичат да повтарят във Волфсбург „промените са еволюционни”. Макар и не в дизайна, но все пак ще има революционни промени при следващото поколение на Golf. От VW се заканват с Golf VII да направят скока, който направи Ford като замени Escort с Focus през 1998. Новият Golf ще има по-малка платформа в сравнение със сегашната кола и много елементи от бъдещото Polo. Олекотените панели на каросерията и промените по платформата ще намалят значително теглото на автомобила. Двигателите ще бъдат от новото поколение, по-малки, но значително по-ефективни. Плановете на VW са да продава в бъдеще още повече дизелови автомобили отколкото днес. Те ще бъдат комбинирани с високоефективната скоростна кутия с два съединителя DSG. Тя ще се монтира дори и на „горещите” версии като GTI. В бъдещия Golf няма да се прилагат само конвенционални технологии. За първи път при хечбека ще се появи и хибридна версия. Най-вероятно това ще бъде системата на VW Twin Drive. При нея се комбинира дизелов двигател с обем 1.5 литра с три компактни електромотори. Автомобилът ще има технологията plug-in (за зареждане от електрическата мрежа за общо ползване). Само на електроенергия и със скорост под 50 км/час (в града) хибридът на бъдещия Golf ще изминава около 50 км с едно зареждане. При по-далечни разстояния и по-висока скорост се включва и дизеловият двигател. Резултатите засега показват среден разход на дизелово гориво от около 2 литра на 100 км. Едновременно с това VW разработва и изцяло нов двигател обозначен като HCCI. При него (също като при дизеловите двигатели) няма запалителни свещи и ефекта е потребление като при дизелов агрегат. Двигателят е изключително ефективен при поддържането на постоянни обороти и във VW обмислят този бензинов двигател да влезе в бъдеща хибридна система.
Тагове:
fallback
  • #21
    Анонимен ( преди 15 години )
    Много са зле VW лежат на стари лаври.От голф2 и ауди80 всичко, което правят е тотален *** по отношение на надежноста.VW специално са и технологично изостанали с двигатели ,които бяха актуални преди 5-10 години.За по-модерните трябва да дадеш луди пари.
  • #20
    jkf ( преди 15 години )
    Тия Голфове всичките са еднакви,еднаква странична линия,прозорци,задница,предница,кое е 5-ца,кое е 6-ца,кое 7ца,те са еднакви егати,наистина тотална безидейност.В абто билд го прехвалиха Голф6,какво му харесаха,като е тотално безличен като 5-цата,егато хвалбите,интересен е коментара на номер 10 Драгстера,драгстер разкажи по -подробно за 6-цата,малко реални сведения,а не хвалбите на авто-билд,те все си хвалят Фолксваген,като че ли не ги виждаме кви са пенсионерски коли.
  • #19
    on.on ( преди 15 години )
    "...но колата си беше сносна особено за за цената си..." ами погледни и цената,бе пич...?!Какво евтино виждаш?Като изкючим базата,кото е с мотори от 1993-1994... (1.4 1.6 -8 вентилови,стари като света) за какво говорим?!
  • #18
    IMC ( преди 15 години )
    Честно казано не разбирам защо не спирате да псувате по немските автомобили особено по Golf-a опитайте се да се абстрахирате от това че всеки втори селянин кара Golf 2 или 3, просто колата е евтина аз съм карал доста различни автомобили и преди няколко месеца карах Golf V (rent a car) не бих го похвалил особено много, но колата си беше сносна особено за цената си, дизеловият двигател не беше никак лош. Комфорта е на много ниско ниво, но смятам че е ОК за ценовият си клас, а Audi-та колко съм карал и съм се чудил после хората как си дават парите за такава кола, така че до гледна точка си е.ps Според мен.
  • #17
    pin ( преди 15 години )
    О,купих си ново,но не Audi,вече съм парен.Никога повече немски автомобил!Съупер доволен съм от това което купих!В Европа сякаш умишлено се изгражда някакъв измислен ореол на немските коли,че са най-добри.Е,аз вече се убедих,че не са!Не ангажирам никой с мнението си,за това не споменавам марки!Парен каша духа!
  • #16
    Senna ( преди 15 години )
    Ми то в БГ през 1991 нямаше нито една Б4,че те на колко години са,та да нямат проблеми,идваха от Италия и Германия на по 1 милион и тука с дрелките им връщат километража,я си я намери чистак нова и карай!До мен има една А3 първата,като чистак нова и не се чува че работи,ама човека я изкарва 1 път в седмица ходи на гробищата и се връща на 14 години и има под 20 хил. не се продава,дори съм го молил, и така!Всичко е до това кой кара и как пази!А не каруцарската!Затова купи си нова и си я карай,каквато й марка да е!Тогава ще разбереш що за стока е и ти покрай нея за себе си :)
  • #15
    pin ( преди 15 години )
    Ами и аз съм имал Б4 2.0 бензин и само проблеми имах.Бях копирал един списък какво съм и правил.Да не говорим,че отвън изглежда голяма,а вътре е супер тясна.Не знам,не ми хареса!Много хвалби за нещо което малко под средното ниво.
  • #14
    MoTkO ( преди 15 години )
    fenovete na taq kolza(osobeno v pernik)sigorno masturbirat pred tezisnimki :)za men li4no e porednia nemski traktor
  • #13
    Senna ( преди 15 години )
    Пин: Провери малко назад в времето,Ауди Б4 е кола на година,с качествата си които имаше е супер.Излиза преди повече от 18 години.Колата е номер едно.За пръв път някой влиза пряко в борба на пазара така агресивно, през 1991 и това са Ауди.Както някога наричахме 80кта "Яйцето" кяото направи страшен удар на пазара,това беше първият шамар за Мерцедес и БМВ.Сегашните цени на едно такова возило не са под 1000-1500 Евро провери на същите години колко струва друга марка авомобил.Аз съм горд, че съм притежавал такава 4х4.Екипировката на колата която е имала е смалаза конкуренцията.Ето за справка който желае да провери,все пак темата не е за Ауди Б4 :http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_80#B4_.281991.E2.80.931995.29
  • #12
    pin ( преди 15 години )
    едно знам само,Audi (B4) е супер дръгня!За това изчезнаха бързо-бързо от улиците,чуплив ***
fallback
Последни