fallback

Във Volkswagen вече обмислят бъдещия Golf VII

Volkswagen през последните години беше критикуван често заради консерватизма при създаването на новите поколения на Golf.

Дори при появата на Golf VI имаше коментари, че това е по-скоро фейслифт на предишното поколение, отколкото изцяло ново поколение на модела. Вероятно затова, само месеци след като шестата генерация на най-популярния модел на VW влезе на пазара, от фирмата вече обмислят как да изглежда заместника, който ще се появи през 2012 г. Тук е изненадата, защото това са няколко години по-рано от очакваното. В изданието AutoExpress се появи първият компютърен образ на Golf VII. И при него няма драматични промени и както обичат да повтарят във Волфсбург „промените са еволюционни”. Макар и не в дизайна, но все пак ще има революционни промени при следващото поколение на Golf. От VW се заканват с Golf VII да направят скока, който направи Ford като замени Escort с Focus през 1998. Новият Golf ще има по-малка платформа в сравнение със сегашната кола и много елементи от бъдещото Polo. Олекотените панели на каросерията и промените по платформата ще намалят значително теглото на автомобила. Двигателите ще бъдат от новото поколение, по-малки, но значително по-ефективни. Плановете на VW са да продава в бъдеще още повече дизелови автомобили отколкото днес. Те ще бъдат комбинирани с високоефективната скоростна кутия с два съединителя DSG. Тя ще се монтира дори и на „горещите” версии като GTI. В бъдещия Golf няма да се прилагат само конвенционални технологии. За първи път при хечбека ще се появи и хибридна версия. Най-вероятно това ще бъде системата на VW Twin Drive. При нея се комбинира дизелов двигател с обем 1.5 литра с три компактни електромотори. Автомобилът ще има технологията plug-in (за зареждане от електрическата мрежа за общо ползване). Само на електроенергия и със скорост под 50 км/час (в града) хибридът на бъдещия Golf ще изминава около 50 км с едно зареждане. При по-далечни разстояния и по-висока скорост се включва и дизеловият двигател. Резултатите засега показват среден разход на дизелово гориво от около 2 литра на 100 км. Едновременно с това VW разработва и изцяло нов двигател обозначен като HCCI. При него (също като при дизеловите двигатели) няма запалителни свещи и ефекта е потребление като при дизелов агрегат. Двигателят е изключително ефективен при поддържането на постоянни обороти и във VW обмислят този бензинов двигател да влезе в бъдеща хибридна система.
Тагове:
fallback
  • #31
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не се напъвай, толкова селянино, че ще ти излезнат още пъпки по лицето. Фолкщайген най-великите:) хахаха Теи дето печелят Формула 1 и ВРЦ през година ли? ***
  • #30
    Анонимен ( преди 15 години )
    хм или един и същи човек е писал всички тези постове или масово в България Бъка от ***!! Единия ти обяснява как Тойота измислила парк-асистента ,въпреки ,че в нито един каталог или магазин на Тойота са чували за такава екстра а камо ли да я предлагат(Парк-асистента и Парктроника са две различни неща, казвам го за по-простите хора ,които явно ги мислят за едно и също). Те до 2005 година Тойота дори ESP нямаха и не предлагаха, нещо което бе база във Фолксваген Голф!! TDI абревиатурата знаете какво означава Турбо Дизел Интерколер !! Всички дизели са такива с тая разлика ,че е измислен от Фолксавген а абревиатурата е фирмена запазена марка и никой няма право да я копира втори път. Аспирина за това е само един на Байерн всичко останало Ацетизали и т.н. пак са аспирини но тъй като от Аспирин са първите , никой няма право да слага това име. Същото е с Аналгин-Беналгин и т.н. Но явно 28 е човек ,който седи мисли 1 мин. измисля си нещо и го пише едва ли не като факт. Обаче истината е коранно различна. Другия пък дето карал А3 1.4 изрично съм му писал да не споменава нито А3 ,нито БМВ 1-ва серия нито А-класа щото просто в тестовете Голфа ги прави на сапунерки. Четете а не си измисляйте. DSG не била добра!! Защо тогава от БМВ,Мерцедес новото Мазерати Куатропонте, Порше ,Бентли и всичко ,което е най-високо като лукс и качество Слагат DSG трансмисия ,естествено с друга абревиатура като копираш не можеш да ползваш същото име. Що копират от Фолксваген най-великите? Нали не са иновативни? Защо всички слагат на добрите си дизели пиезоижектори ,това се копира от Ауди. Но Ауди е скъпа марка но когато копираш от Голф ,като се биеш в гърдите ,че си велик? Докато има прости хора като вас, ще сме бедна държава. Като се родят повече умни хора да четат ще се оправим.
  • #29
    MERCEDES W116 ( преди 15 години )
    Серийният модел ако излезе в този вид,искам да видя как болните гоУфаджии ще го защитят от ОСНОВАТЕЛНИТЕ нападки и подигравки за дизайна.
  • #28
    Анонимен ( преди 15 години )
    VW може да са всичко друго, НО не и "изключително напред технологично" още по-малко и "най-ескперименталнта и иновативна фирма в света". Недей пиши подобни глупости, защото ще ти се смеят много хора. Нещо невиждам особен смисъл на първият ти довод, дали е TDI или D или CDI, какво значение има, нито са измислили дизеловата технология нито TDI са били синоним на надежност и прецизна работа (личен опит).DSG да се слага на Мазерати..... пълни глупости. Помпа-дюза, оказала се далеч по некачесвена технология от Common Rail по редица показатели. А инвестирането беше основно в маркетинговият отдел, за да ни покажат колко помпа-дюза била добра, а после самите те се отказаха от нея. За бензиновите мотори нямам наблюдения, ама щом казващ че са най-добри ;). Парк асистента не е измислен от VW, а от Тойота. И накрая си в голяма грешка че VW не им влияе кризата, влияе и то само как. http://***.trud.bg/Default.asp?statid=112835&rubr=0&izd=2&fsize=&swidth=800&tr=1&im=02&id=07&iy=2009
  • #27
    ив ( преди 15 години )
    Много странно е да се пише,че VW били "най-иновативни".Да инвестираш в помпа-дюза,докато другите инвестират в комън-рейл трето поколение е като да инвестираш в каруцарско колело,докато друг разработва самолет.Пък и кой ли им е умрял за недостижимата абревиатура TDI,след като това означава само "тежък-дразнещ-изнервящ".Не ме разбирай погрешно,карам Голф и съм доволен,че имам здрава каруца.
  • #26
    Анонимен ( преди 15 години )
    Има ли смисъл да му обясняваш на дивия селянин? Остави го да си кара гоУфа, да ди слуша Голрия и да мастурбира на задната седалка.
  • #25
    RWD ( преди 15 години )
    Нещо си попрекалил със DSG скоростната кутия! Добра е наистина, но е далече от перфектна.Тя не издържа на висок въртящ момент и има много да се работи върху смяната и избора на предавки. Често карам едно Ауди А3 1.4 TSI и имам наблюдения. И въобще не е вярно, че в модели на Мазерати, Мерцедес, БМВ и т.н. има DSG трансмисия на VW. Тези и други фирми си имат собствени разработки. Опази боже да почнат да купуват компоненти от VW :):)
  • #24
    Анонимен ( преди 15 години )
    хаххаа, поредният надрусан гоУфаджия се обади. Аиде ходи си мастурбирай в гоУфа и не се обаждай, селянин!
  • #23
    Анонимен ( преди 15 години )
    !!! Ти някога имал ли си кола? Явно не! Фолксваген са една от фирмите ,които са изключително напред технологично. Освен това са най-експерименталната и иновативна фирма в света. Глупоста с изостаналите технологии ,която си писал и старите лаври говорят за безмерната тъпота на *** ,който не си е купил дори едно списание за да прочете поне една статия! Първо TDI технологията е запазена марка и никой освен Фолксваген не може да я поставя като абревиатура. Затова ще видиш другите марки как поставят своя абревиатура като:CDI, D,HDI,DTH и т.н. всичко друго но не и TDI. Второ DSG-скоростна кутия с двоен съединител-това е най-добрата трансмисия в света!! Сега от Порше,Ауди,Мазерати ,Ламборджини,Мерцедес,БМВ дори и най-спортния Нисан GT-R поставят такава в моделите си!! Помпа дюза- никой друг не е инвестирал толкова в дизелова технология, Новите бензинови мотори на Фолксваген са най-добрите при малолитражните в цял свят. 1,4 бензин при новия Голф дастига до 170 коня! Освен това Парк-асистента е въведен все още само от Фолксваген, като изтече 5-годишния патентен срок и другите марки ще го слагат а Фолсваген го монтира от 2 години(парк асистента сам открива къде има място да паркира и колата абсолютно сама паркира без намеса от шофьора) освен това двойните обезшумителни стъкла единствено Голф ги предлага в този клас и т.н. и т.н. да не изброявам.. И накрая само ще завърша ,че в класа на Голф всички сгъват пред него. От 20 години нито веднъж Голфа не е бит от конкурет в класа. Дори и Ауди А3,БМВ-1ва серия и А-класата на Мерцедес изостават след Голфа.. А ти си живей с мисълта за стари лаври от Голф-2 само където в тая световна криза Фолксваген още не са разбрали ,че има такава и акциите им растат , продажбите също.
  • #22
    Анонимен ( преди 15 години )
    тея стопове ми приличат като на задница на ауди
fallback
Последни