fallback

Във Volkswagen вече обмислят бъдещия Golf VII

Volkswagen през последните години беше критикуван често заради консерватизма при създаването на новите поколения на Golf.

Дори при появата на Golf VI имаше коментари, че това е по-скоро фейслифт на предишното поколение, отколкото изцяло ново поколение на модела. Вероятно затова, само месеци след като шестата генерация на най-популярния модел на VW влезе на пазара, от фирмата вече обмислят как да изглежда заместника, който ще се появи през 2012 г. Тук е изненадата, защото това са няколко години по-рано от очакваното. В изданието AutoExpress се появи първият компютърен образ на Golf VII. И при него няма драматични промени и както обичат да повтарят във Волфсбург „промените са еволюционни”. Макар и не в дизайна, но все пак ще има революционни промени при следващото поколение на Golf. От VW се заканват с Golf VII да направят скока, който направи Ford като замени Escort с Focus през 1998. Новият Golf ще има по-малка платформа в сравнение със сегашната кола и много елементи от бъдещото Polo. Олекотените панели на каросерията и промените по платформата ще намалят значително теглото на автомобила. Двигателите ще бъдат от новото поколение, по-малки, но значително по-ефективни. Плановете на VW са да продава в бъдеще още повече дизелови автомобили отколкото днес. Те ще бъдат комбинирани с високоефективната скоростна кутия с два съединителя DSG. Тя ще се монтира дори и на „горещите” версии като GTI. В бъдещия Golf няма да се прилагат само конвенционални технологии. За първи път при хечбека ще се появи и хибридна версия. Най-вероятно това ще бъде системата на VW Twin Drive. При нея се комбинира дизелов двигател с обем 1.5 литра с три компактни електромотори. Автомобилът ще има технологията plug-in (за зареждане от електрическата мрежа за общо ползване). Само на електроенергия и със скорост под 50 км/час (в града) хибридът на бъдещия Golf ще изминава около 50 км с едно зареждане. При по-далечни разстояния и по-висока скорост се включва и дизеловият двигател. Резултатите засега показват среден разход на дизелово гориво от около 2 литра на 100 км. Едновременно с това VW разработва и изцяло нов двигател обозначен като HCCI. При него (също като при дизеловите двигатели) няма запалителни свещи и ефекта е потребление като при дизелов агрегат. Двигателят е изключително ефективен при поддържането на постоянни обороти и във VW обмислят този бензинов двигател да влезе в бъдеща хибридна система.
Тагове:
fallback
  • #51
    turboanalen ( преди 14 години )
    vw moje da ne e koi znae kolko osoben avtomobil no e nai zdravata nemska mai6na dori audi ne sa zdravi kolkoto tqx makar da sum fen na audi i vw imat dobri koli da ne kazvam po dobri ot mercedes i frenskite mineti a skoro mije da stane po dobur i ot bmw
  • #50
    golqm kur ( преди 15 години )
    teb kvote interesuva ve grozen 6ti e*a *****
  • #49
    anton bs ( преди 15 години )
    e*isi ***** ve grozen m3 bil duhai go utrepko
  • #48
    V A N K O ( преди 15 години )
    samo VOLSWAGEN!
  • #47
    moon ( преди 15 години )
    Последните справки ,посочват,че е с наи-висок пазарен дял в BG първо място по продажби за януяри и февруари месец..............
  • #46
    moon ( преди 15 години )
    Последните справки ,посочват,че е с наи-висок пазарен дял в BG първо място по продажби за януяри и февруари месец..............
  • #45
    M3 ( преди 15 години )
    те едва скалъпиха Голф 6,който ще го произвеждат поне 4 години.Ле ле , това е поредния балон на VW.Вдигат пушилка около себе си в отчаян опит да не си загубят окончателно клиентелата.
  • #44
    Граовче ( преди 15 години )
    Че е вечен и масов мое да се види най-вече ако ни дойдете на гости у Перник - тогава че видите кой е най-масовиот модел.
  • #43
    па ( преди 15 години )
    Ха ми че това отпред си е шестица бе, за какви радикални промени говорят. Иначе ГОЛФ е вечен модел, VW вечна марка - символ на качество и традиции, най-масовият хечбек в европа!!!
  • #42
    ФауВе АД ( преди 15 години )
    Момченце, ти или си на заплата в "ГоУф" GmbH, или просто си ***. Като пишеш, поне си проверявай източниците, щото вече не само анти-фолксовете ще ти се смеят. Тойота нямали ESP до 2005??? И даже не го предлагали като опция, така ли? Ми те още не го предлагат, сигурно щото тяхната система се казва VSC (Vehicle Stability Control)... А с това за парк-асистента и парк-троника - направо изби рибата. За DSG-то - също.
fallback
Последни